رضایی: چند بازیکن از اصفهان در رده های مختلف به تیم ملی راه پیدا کردند

دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا بیشتر در بحث زیر ساخت‌های سازمانی و برگزاری اردوها فعالیت خواهیم داشت.

منصوره رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط کنونی کشور به دلیل شیوع بیماری کووید -۱۹، اظهار کرد: بعد از تعطیل شدن فعالیت‌های هیئت از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام تمرینات بازیکنان منتخب استان را رصد می‌کنیم.

وی درباره تعطیل بودن سالن هیئت تنیس روی میز افزود: با توجه به اینکه موج دوم کرونا شروع شده و افراد بیشتری به دلیل این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، سالن هیئت راه اندازی نشده و در حال حاضر تعطیل است.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه بعد از تعطیل شدن فعالیت‌های این رشته ورزشی برنامه‌هایی در دست انجام بوده است، خاطر نشان کرد: بعد از ریشه کن شدن ویروس کرونا بیشتر در بحث ایجاد زیرساخت‌های سازمانی و برگزاری اردوها فعالیت خواهیم داشت.

رضایی با بیان این موضوع که دوره‌های آموزشی برای مربیان و بازیکنان در آینده برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی را برای سه دسته از افراد برگزار خواهیم کرد و از حالا در حال برنامه ریزی برای  آینده هستیم.

وی درباره منتشر نشدن مجوزی از ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری مسابقات، افزود: مسابقات از رده خردسالان تا رده بزرگسالان برگزار می‌شود، اما ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه برگزاری هیچ مسابقه‌ای به غیر از مسابقات لیگ‌های باشگاهی در سال ۹۹ را نداده است.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در رشته ورزشی تنیس روی میز به این صورت است که حداقل افراد در باشگاه حضور پیدا کنند. ضد عفونی کردن تمام باشگاه‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود و بقیه آن طبق دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌شود.

رضایی با بیان اینکه از اصفهان چند بازیکن در بخش‌های مختلف به تیم ملی راه پیدا کردند، خاطر نشان کرد: حدود هشت نفر توانستند در رده‌های مختلف تیم ملی بانوان حضور پیدا کنند و در بخش آقایان ۶ نفر به مسابقات تیم ملی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه رشته تنیس روی میز توسط اسپانسر حمایت می‌شود، مدعی شد: تنیس روی میز یکی از ورزش‌هایی است که توانسته توسط اسپانسر بودجه‌های لازم را دریافت کند.

کد خبر 436781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.