رضایی: بازیکنان ما بیش از توان خود بازی کردند

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت:: فکر می‌کنم برای این بازی حساس می‌توانستند داوران بهتری قرار بدهند اما شنیدم که برخی داوران قبول نکردند که در این شرایط سوت بزنند.

عاطفه رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی تیمش برابر هیئت فوتبال خراسان، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و دوری ۵ ماهه بازیکنان از شرایط تمرین و مسابقه و قوی بودن تیم هیئت فوتبال خراسان با بازیکنان ملی پوش و مربی باتجربه، بازی را سخت می‌کند. زود به گل رسیدن ما نکته مثبتی بود که در بازی رخ داد.

وی همچنین ادامه داد: بدنسازی خوبی داشتیم، اما دور بودن از میادین برای بازیکن سخت است تا خود را به شرایط ایده آل نزدیک کند، اما بازیکنان ما بیش از توان خود در این بازی گذاشتند و چیزی که خواستیم را انجام دادند.

رضایی در رابطه با داوری این بازی افزود: فکر می‌کنم برای این بازی حساس می‌توانستند داوران بهتری قرار بدهند، اما شنیدم که برخی داوران قبول نکردند که در این شرایط سوت بزنند. ما نیز در مشهد به داوری اعتراض داشتیم، اما اتفاقی برای ما رخ نداد.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان در ارتباط با بازی فینال و قرار گرفتن برابر تیم‌های ملی حفاری و سایپا، ادامه داد: منتظر بازی آن‌ها هستیم، اما فکر می‌کنیم شانس تیم ملی حفاری برای راه یابی به فینال بیشتر باشد.

رضایی در خصوص میزبانی مسابقه، افزود: رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی و به خطر نیفتادن سلامتی افراد بسیار سخت بود، به طور مثال فضای کم رختکن در کل ایران قابل حل نیست. چون فکر نمی‌کنم همه سالن‌های ایران رختکن‌های بزرگ داشته باشد و با وجود کرونا برگزاری مسابقه سخت است.

کد خبر 436766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.