ارسال پیامک هشداری به متخلفان ورود به محدوده زوج و فرد

مدیر مرکز کنترل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: فعال سازی ارسال پیامک هشداری به متخلفان ورود به محدوده زوج و فرد از دوم تیرماه آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۲۷۰ هزار پیامک به رانندگان متخلف ارسال شده است.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار تعداد پیامک روزانه اظهار کرد: ۷۶ درصد متخلفان ورود به محدوده تنها یک بار، ۱۵ درصد دو بار و پنج درصد سه بار به محدوده ورود غیر مجاز داشته و اکثریت پس از دریافت پیامک هشداری به محدوده زوج و فرد وارد نشده‌اند.

وی تصریح کرد: ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد در اوایل تابستان نزدیک به هفت هزار و ۳۰۰ بود و در حال حاضر با اقدامات انجام شده و اطلاع رسانی به صورت پیامک به متخلفین این عدد به پنج هزار کاهش پیدا کرده است.

مدیر مرکز کنترل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا ساعت طرح محدوده ۱۷ تا ۲۲ است، خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند معاینه فنی رانندگان نیز توسط دوربین‌ها ثبت و خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت روزانه جریمه خواهند شد.

کریمی گفت: در ابتدا به طور متوسط روزانه چهار هزار و ۳۰۰ جریمه نداشتن معاینه فنی برای رانندگان متخلف ثبت می‌شد که این آمار در حال حاضر به کمتر از دو هزار کاهش یافته و به معنای کاهش ۵۵ درصدی تخلفات در این زمینه است.

کد خبر 436750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.