تجهیز ۴۰۰ تاکسی در خرم‌آباد به سامانه پرداخت هوشمند کرایه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها را آغاز کرده که در مرحله اول این طرح ۴۰۰ تاکسی به سامانه پرداخت الکترونیک متصل شد.

به گزارش ایمنا، مسعود ارمغان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که امروزه گریبانگیر مدیریت‌های شهری شده هوشمندسازی حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در تمام دنیا اهمیت هوشمندسازی حمل و نقل عمومی برای همه آشکار شده، افزود: همین امر سبب شد که شهرداری خرم‌آباد نیز به صورت ویژه به این موضوع توجه کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد اضافه کرد: در این مرحله از هوشمند سازی به دنبال حذف کردن وجه نقد بین راننده و مسافر هستیم، افزود: این اقدام در دو مرحله نرم افزاری و سخت افزاری ویژه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها اجرا می‌شود.

ارمغان با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح ۴۰۰ تاکسی به سامانه پرداخت الکترونیک متصل شدند، تصریح کرد: فاز دوم این طرح نیز در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شرکت‌ها پای کار بیایند کمتر از یک ماه کلیه ناوگان عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس را هوشمند سازی خواهیم کرد.

منبع: فارس

کد خبر 436734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.