رنکینگ پاراتکواندوکاران اعلام شد/ ایرانی‌ها در بین ترین‌های جهان

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ مرداد پاراتکواندوکاران را اعلام کرد و هوگوپوشان ایرانی جایگاه خود را در میان برترین ها حفظ کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در مرداد ماه اعلام کرد.

"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۸۲/۵۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) با ۱۷۳/۵۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۳۹/۱۸ امتیاز، سیزدهم شد.

"محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب ۶۸/۴۱ امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۸/۸۲ امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) نیز با ۱۶۰/۳۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۹۰/۵۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با ۱۶۱/۸۴ امتیاز در رده سومی قرار دارد. "محمود جعفرزاده" نیز با ۴۳/۵۸ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در رده چهل و هفتم این وزن قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (44 K) با ۱۲۱/۱۸ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰/۳۸ امتیاز رده پانزدهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" جایگاه پنجاه و نهمی این وزن را از آن خود کرد.

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

کد خبر 436729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.