طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر بررسی می‌شود

طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر و بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت اقتصادی و نحوه مدیریت نقدینگی کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه این هفته کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، دستور کار نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۱۲ مردادماه) و (سه شنبه ۱۴ مردادماه) اعلام شد.

براین اساس، اعضای کمیسیون در روز سه‌شنبه به بحث و تبادل نظر پیرامون اولویت‌های کاری کمیسیون در سال جاری، رسیدگی به طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی-اداری آموزش و پرورش اعاده شده از شورای نگهبان، رسیدگی به طرح استفساریه تبصره ۱ بند ذ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، رسیدگی به طرح یک فوریتی تأمین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر و بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت اقتصادی و نحوه مدیریت نقدینگی کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونین وی خواهند پرداخت.

همچنین کمیته اصلاح ساختار بودجه در روز یکشنبه به جمع‌بندی جلسات مربوط به احکام اصلاح ساختار بودجه و کمیته اقتصادی هم در روز سه‌شنبه به بحث و تبادل نظر درخصوص اولویت‌های کاری کمیته خواهند پرداخت.

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی نیز در روز سه‌شنبه به بحث و تبادل نظر درخصوص اولویتهای کاری این کمیته و کمیته برنامه ریزی آمایش و آمار هم روز یکشنبه موضوع آسیب‌شناسی و اصلاح نظام آماری کشور را بررسی می‌کند.

کد خبر 436728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.