۳۰ روز کرونا را در کشور کنترل کردیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی گفت: ۳۰ روز در کشور شرایط را کنترل و بسیاری از شهرها به سمت سفید شدن رفتند، در این زمینه سامانه ۴۰۳۰ برای ما دستاوردهای خوبی را داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نمکی دقایقی قبل در جلسه‌ای با مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با بیان اینکه این ستاد علاقه زیادی برای کار برای مردم دارد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و اشتغال و تولید به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت از جمله دستاوردهای این ستاد طی سال‌های اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار ضعیف جامعه جامه عمل پوشانده است، گفت: در بحران کرونا و به ویژه روزهای آغازین شیوع این بیماری یکی از نهادهای همراه وزارت بهداشت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بود و این کمک‌ها در ذهن تاریخ خواهد ماند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در کوتاه‌ترین زمان از وارد کننده تجهیزات پزشکی به تولید کننده و صادر کننده تبدیل شدیم، ادامه داد: این امر نیز تنها با همکاری و همراهی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) میسر شد که این امر نیز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امروز با خیز جدید بیماری در کشور روبرو هستیم، افزود: بسیاری از کشورها در حال حاضر درگیر این بیماری هستند و برای مدیریت آن نیاز به همکاری مردم داریم.

نمکی با اشاره به اینکه ۳۰ روز در کشور شرایط را کنترل و بسیاری از شهرها به سمت سفید شدن رفتند، ادامه داد: در این زمینه سامانه ۴۰۳۰ برای ما دستاوردهای خوبی را داشت.

کد خبر 436726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.