مصلح به جای اردو در راه روهای کمیته اخلاق بود/ کمیته داوران جرأت عذر خواهی داشته باشد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مصلح از روز گذشته به جای اینکه در اردو باشد و استراحت کند، در راه روهای کمیته اخلاق بود تا این محرومیت را لغو کنیم که در نهایت لغو شد.

رضا فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص داوری دیدار شب گذشته سپاهان برابر استقلال، اظهار کرد: این مسخره‌ترین پنالتی‌ای بود که تاکنون دیده بودم. داور به جای اینکه خطای مهاجم حریف را اعلام کند، خطای مدافع تیم ما را اعلام کرد. خدا را شکر تمام کارشناسان داوری نیز اعلام کردند که این صحنه پنالتی نبوده است.

وی افزود: داور هر چه سوت پنجاه-پنجاه بود را به نفع حریف زد. چه بگویم؟ فقط می‌توانم از هوادارانمان عذر خواهی کنم. امیدوارم دوستان در کمیته داوران حداقل جرأت یک عذر خواهی داشته باشند تا مرهمی بر دل مردم اصفهان و هواداران باشد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به محرومیت داور دیدار رفت سپاهان و استقلال به دلیل اشتباه داوری، آیا باشگاه سپاهان به دنبال محروم شدن داور بازی شب گذشته است؟ خاطرنشان کرد: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. روز گذشته داور به درستی تیم حریف را ده‌نفره کرد ولی ایشان می‌خواست که اخراج بازیکن حریف را توجیه کند؛ این اشتباه شیرازه تیم ما را بهم ریخت. زمانی که یک پنالتی اشتباه گرفته شود، تمرکز تیم از بین می‌رود.

فتاحی با بیان اینکه تمرکز مصلح از روز پنجشنبه بهم خورده، تصریح کرد: با همکاری مسئولین باشگاه و پیگیری‌هایی که انجام شد روز گذشته به همراه شایان مصلح از ساعت ۹ صبح تا ۵ و نیم بعدازظهر به دنبال حل این مشکل بودیم. مصلح از روز گذشته به جای اینکه در اردو باشد و استراحت کند، در راه روهای کمیته اخلاق بود تا این محرومیت را لغو کنیم که در نهایت لغو شد، اما بروز چنین مسائلی باعث شد تا تمرکز مصلح در ۴۸ ساعت گذشته به هم بریزد.

سرپرست سپاهان ارتباط شب گذشته کادر فنی سپاهان با امیر قلعه نویی در اصفهان را تأیید کرد و گفت: در خصوص اینکه قلعه نویی برای بازی بعدی می‌تواند کنار زمین باشد اطلاعی ندارم.

کد خبر 436724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.