تصویب شیوه‌نامه اشاعه فرهنگ دریایی و بندری

در دومین نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری، شیوه نامه کارگروه اشاعه فرهنگ دریایی و بندری با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی به تصویب نهایی رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در دومین نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر یکپارچگی و ساماندهی اقدامات صورت گرفته در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی در سازمان بنادر اظهار کرد: برای غنا بخشیدن به اقدامات و فعالیت‌های مرتبط با توسعه فرهنگ دریایی، ضرورت دارد همه معاونت‌ها در در حوزه تهیه محتوای فرهنگی مشارکت داشته باشند و محورهای مد نظر خود برای اشاعه فرهنگ دریایی را از منظر تخصصی ارائه دهند.

محمد راستاد افزود: این سند پشتوانه‌ای برای برنامه‌ریزی، تولید محتوا و اجرای برنامه‌های توسعه فرهنگ دریایی است و همه معاونت‌ها و ادارات کل موظف به همکاری در چارچوب این سند خواهند بود و مدیریت ارتباطات و بین‌الملل نیز مکلف است با بهره‌گیری از ابزارهای مناسب رسانه‌ای و قالب‌های جذاب، آن را به افکار عمومی ارائه دهد.

لازم به ذکر است با تصویب شیوه نامه کارگروه اشاعه فرهنگ دریایی و بندری، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، بررسی و تصویب طرح‌های پیشنهادی مرتبط با گسترش فرهنگ دریایی و بندری و گردشگری دریایی و ساحلی در جامعه و پیشنهاد اهداف و برنامه‌های سالانه به منظور توسعه و ارتقا فرهنگ دریایی، بندری و گردشگری دریایی جهت طرح در هیأت عامل مهمترین وظیفه این کارگروه تعیین شد.

بر اساس این شیوه نامه؛ مقرر شد کارگروه ویژه اشاعه فرهنگ دریایی به صورت فصلی و به ریاست مدیرعامل، اعضای هیأت عامل، مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی، تحول اداری و بودجه، مسئول دبیرخانه ارگان‌های دریایی و دبیری مدیریت ارتباطات و بین‌الملل تشکیل شود.

کد خبر 436719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.