اجرای برنامه‌های‌ شاد و متنوع از طریق فرهنگسرای مجازی

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس گفت: فرهنگسرای مجازی در راستای ارتقای آگاهی‌ جامعه از طریق فرهنگ شهروندی و تقویت روحیه نشاط شهروندان در زمان شیوع کرونا راه اندازی شده است.

اسماعیل موحدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یکی از موضوعات مهم امروز است، اظهار کرد: امروز باید به نقش آموزش در ایجاد فرهنگ توجه ویژه شود و ارتباط بین مردم و مجموعه شهرداری و آگاهی رسانی عمومی در این زمینه را افزایش دهیم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: طی چند ماه اخیر شیوع این ویروس ارتباط چهره به چهره بین مردم با مجموعه شهرداری و سازمان فرهنگی و همچنین برنامه‌های آموزشی را به صورت حضوری با مشکل مواجهه کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس افزود: یکی از اهداف اصلی برای گذر از این شرایط و استفاده بهینه از زمان ایجاد فرهنگسرای مجازی بود.

وی تصریح کرد: در همین راستا در صدد هستیم تا دوره‌های آموزشی را از طریق فضای مجازی برگزار کنیم که خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته و هماهنگی‌های داخلی آن به سرانجام رسیده است.

موحدی نژاد با بیان اینکه راه‌اندازی فرهنگسرای مجازی برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده، اضافه کرد: مقوله آموزش مبحث بسیار مهمی است که مجموعه شهرداری در نظر دارد فضای شاد و مفرح آموزشی را در درون خانواده‌ها از طریق این دستورالعمل ارائه کند.

کد خبر 436709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.