جابجایی خانوارها در خطر ریزش کوه رویدر

شهردار رویدر گفت: خانوارهایی که در معرض خطر ریزش کوه "رخ" قرار داشتند، جابجا شدند.

عبدالحکیم جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های شاخص شهرداری این شهر در سال ۹۸، اظهار کرد: آغاز احداث بلوار ورودی شهر و اجرای فاز یک احداث زمین چمن ورزشی محله‌ای از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری رویدر در سالی که گذشت، بود.

وی احداث آب‌نمای خیابان شهدا را از دیگر پروژه‌های شهرداری رویدر در راستای توسعه زیر ساخت‌های این شهر برشمرد و ادامه داد: خرید ماشین‌آلات عمرانی مانند کامیون کمپرسی ۱۰ چرخ از محل بودجه شهرداری در راستای تجهیز واحد موتوری از دیگر اقدامات شهرداری در سال ۹۸ بوده است.

شهردار رویدر عنوان کرد: سکونت برخی از خانوارها زیر کوه "رخ" همواره باعث تهدید جان ساکنان و ایجاد نگرانی برای شهروندان این منطقه شده بود به همین دلیل سال گذشته پروژه جابجایی خانوارهای ساکن در این منطقه حادثه خیز اجرا شد.

جعفری با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ بهار رویدر و مشارکت در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری را از اقدامات مهم شهرداری افزایش شادی و نشاط برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی مختلف در رشته‌های صنایع دستی، قالی بافی برای بانوان برگزار و مجموعه بازی کودکان جهت ایجاد پارک محله‌ای خریداری شد.

به گزارش ایمنا، شهر رویدر با یک‌هزار و ۸۹۶ خانوار در ۱۲۹ کیلومتری شمال غرب بندرعباس قرار دارد.

کد خبر 436695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.