روزنامه‌های ورزشی ۱۲ مرداد؛ مجیدی مچ قلعه‌نویی را خواباند

شب گذشته(شنبه) و در حساس ترین مصاف هفته‌های پایانی لیگ برتر استقلال با وجود ۱۰ نفره شدن موفق شد سپاهان را با دو گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۲ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "مجیدی مچ قلعه‌نویی را خواباند" به پیروزی استقلال مقابل در شب اخراج آرش رضاوند پرداخت، نتیجه‌ای که استقلال را بیش از پیش به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کرد.

"گل" با عنوان"برد شایان توجه" به نقش مهم شایان مصلح در شکست سپاهان مقابل استقلال پرداخت، کسی که ابتدا در یک صحنه مشکوک به اعتقاد داور مرتکب خطای پنالتی شد و بعد از چند دقیقه روی سانتر محمد دانشگر به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بازی ناجوانمردانه" به تأثیرات منفی فساد مالی بر چهره فوتبال پرداخت، تأثیراتی که به اعتقاد برخی در سالیان اخیر در فوتبال ایران نیز دیده شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "هت‌تریک پرسپولیس در پول‌های کلان گمشده" به ابهام بزرگ دارایی سرخ‌پوشان پرداخت، مبالغی شامل ۶۱ میلیارد دارایی، ۲.۵ میلیون دلار پاداش و ۵۰ میلیارد درآمد کارگزاری می‌شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"فرهاد برنده دوئل راه دور" به پیروزی استقلال مقابل سپاهان پرداخت، نتیجه‌ای که به اعتقاد این روزنامه سایه قلعه نویی بر نیمکت استقلال را نیز خواهد برداشت.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"آرامش پس از توفان پوکر" به توقف سرخ‌پوشان مقابل نساجی بعد از ۱۰ پیروزی متوالی پرداخت، نتیجه‌ای که برخی رکوردهای سرخ‌پوشان را به خطر انداخت.

"صدای سپاهان" با عنوان "استقلال ده نفره بود استاد! " به شکست دوباره سپاهان در بازی خارج از خانه پرداخت، شکستی که مجدداً مقابل یک تیم بزرگ رخ داد تا سپاهان برای کسب سهمیه راه سختی را در بازی‌های آخر خود داشته باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "سه امتیاز ما را دزدیدند" به اظهارات قاسم حدادی فر کاپیتان باتجربه ذوب آهن پرداخت، کسی که معتقد است داوری در مصاف نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن بر علیه آنها بوده است.

کد خبر 436692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.