۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
شلیک به کودک اراکی در جشن عروسی

راز قتل وکیل آزادشهری، درگیری مسلحانه بین دو خانواده مهابادی، کشف جنازه مرد ۴۰ ساله در سد شیان، تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو، بخشش یک اعدامی بعد از ۷ سال، شلیک به کودک اراکی در جشن عروسی، سوختن مرد خوزستانی در انفجار گاز و درآوردن زالو از حلق بیمار کنگاوری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: راز قتل وکیل آزادشهری با اشراف اطلاعاتی پلیس برملا شد.

سید داوود حسینی اظهار کرد: اواخر بهمن ماه سال گذشته یک مورد فوت مشکوک خانمی بر اثر مسمومیت غذایی به پلیس اطلاع داده شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی طی بررسی‌های اولیه متوجه نقاط مشکوکی در پرونده فوت خانم وکیل شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر تصریح کرد: تحقیقات هدفمند و تخصصی پلیس ادامه داشت تا سرانجام با اشراف اطلاعاتی، مأموران موفق شدند به سرنخ‌هایی از رد پای همسر مقتول در این پرونده دست یابند.

وی گفت: طی هماهنگی با مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات اولیه پس از مواجهه با مستندات پلیس به قتل همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی اقرار کرد.

درگیری مسلحانه بین ۲ خانواده مهابادی

درگیری خانوادگی با سلاح گرم در یکی از محلات شهر مهاباد منجر به زخمی شدن چهار نفر شد و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد با تأیید این خبر اظهار کرد: زخمی‌شدگان این حادثه به بیمارستان امام خمینی این شهرستان منتقل شدند که پس از مداوا در بخش اورژانس از بیمارستان ترخیص شدند.

سینا باغچه‌ای افزود: بحث و مشاجره این افراد در محوطه بیمارستان نیز ادامه داشت که با همکاری نیروهای انتظامی آرامش به بیمارستان بازگشت و طرف‌های درگیر بیمارستان را ترک کردند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیقات لازم در مورد این حادثه در حال انجام است که پس از مشخص شدن نتایج آن اعلام و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

کشف جنازه مرد ۴۰ ساله در سد شیان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب گفت: جسد یک مرد حدوداً ۴۰ ساله توسط هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در سد شیان از آب بیرون کشیده شده و به سرد خانه منتقل شده تا علت مرگ وی مشخص شود.

ملایری با اشاره به مجهول الهویت بودن فرد غرق شده تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی هویت جسد ادامه دارد و خانواده‌هایی که گمشده دارند جهت شناسایی هویت فرد غرق شده می‌توانند به اداره آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.

وی افزود: با گرم شدن هوا شنا و آب تنی در رودخانه‌ها و سدها افزایش یافته که آشنا نبودن افراد به فنون شنا باعث شده خانواده‌های بسیاری داغدار شوند، لذا از همه خانواده‌ها و مسافران خواسته شده در نقاط عمیق و خطرناک رودخانه شنا نکنند و برای شنا کردن به هیچ وجه از محدوده عمیق سدها استفاده نکنند.

تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو در اتوبان قزوین

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره‌ای در محور اتوبان تهران به سمت قزوین خبر داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره‌ای در محور اتوبان قزوین تهران بعد از پمپ بنزین وحدت خبر داد.

مجتبی خالدی افزود: این حادثه در ۱۵ کیلومتری شهر قزوین رخ داده و بیش از ۵۰ دستگاه خودرو با هم برخورد کرده‌اند و نزدیک به دو کیلومتر محدوده تصادف است و ترافیک این حادثه ۲۰ کیلومتر گزارش شده است.

وی تاکید کرد: حدود ۲۰ الی ۳۰ نفر از سرنشینان خودروها دچار آسیب شده‌اند که توسط اورژانس به بیمارستان‌های شهر قزوین که در حال آماده باش قرار گرفته بود، انتقال یافتند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس تلاش کردند، مصدومان در محل حادثه درمان شوند و در صورت نیاز به بیمارستان منتقل شوند و با توجه به اینکه حادثه در شب رخ داده بود امکان پرواز بالگرد وجود نداشت.

بخشش یک اعدامی بعد از ۷ سال در زندان فارس

رئیس دادگستری استان فارس از رهایی محکوم به قصاص نفس از چوبه دار پس از ۷ سال خبر داد.

سید کاظم موسوی با اعلام خبر رهایی یک نفر محکوم به قصاص نفس از چوبه دار گفت: حدود هفت سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان کوار در پی بروز اختلاف بین دو خانواده، درگیری و نزاع رخ داده و در این میان جوانی به قتل می‌رسد.

وی افزود: با تشکیل پرونده و طی شدن مراحل قانونی و رسیدگی قضائی، نهایتاً رأی قصاص نفس علیه قاتل پرونده صادر شده و مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار می‌گیرد.

رئیس دادگستری استان فارس ادامه داد: اعضای شعبه ۷۲ شورای حل اختلاف شیراز پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر و چندین جلسه صحبت و گفتگو با خانواده مقتول، موفق به اخذ رضایت جهت عدم اجرای حکم قصاص شده و در نهایت با پرداخت دیه از سوی محکوم، خانواده مقتول از اجرای حکم قصاص گذشت کردند.

مرگ کودک اراکی در جشن عروسی

تیراندازی نامتعارف در عروسی در روستای دهشیرخان خنداب اراک به قیمت جان یک کودک تمام شد.

یکی از ۱۳ میهمان مجروح که در روستای دهشیرخان خنداب بر اثر شادی نامتعارف و تیراندازی با اسلحه شکاری در عروسی مجروح شده بودند، کودکی بود که با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد.

در این حادثه محمدامین رضایی کودک معصوم که به همراه ۱۲ میهمان دیگر عروسی دچار آسیب دیدگی و در بیمارستان بستری شده بود، با وجود تلاش پزشکان، زنده نماند.

زنده سوختن مرد خوزستانی در انفجار گاز

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشت آزادگان گفت: در حادثه انفجار گاز شهری در سوسنگرد یک نفر فوت کرد و شش نفر از ساکنان ساختمان نجات داده شدند.

سعید عوده زاده خاطرنشان کرد: این حادثه در منطقه ساحلی نخلستان سوسنگرد در یک ساختمان دو طبقه رخ داد که بر اثر آن ۵۰ درصد ساختمان ریزش کرد و احتمال ریزش باقی ساختمان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است، گفت: در این حادثه یک مرد ۶۰ ساله بر اثر سوختگی ناشی از انفجار گاز جان خود را از دست داد و یک زن مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شد.

معاون فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه در این عملیات امدادگران آتش نشانی، اورژانس، شرکت گاز و نیروی انتظامی حضور داشتند، ادامه داد: شیشه پنجره‌های ساختمان‌های اطراف نیز بر اثر این حادثه شکستند.

خارج کردن زالو از حلق بیمار کنگاوری

مدیر شبکه بهداشت شهرستان کنگاور گفت: آقای ۳۵ ساله‌ای با شکایت از درد شدید در دهان و حلق و بینی و وجود خونریزی منقطع در طول روز به بیمارستان مراجعه کرد.

حسین امیری تصریح کرد: در معاینات اولیه وجود یک شیء در ناحیه گلو تشخیص داده شد و پس از معاینات دقیق‌تر متوجه شدیم این شیء در حال حرکت است.

وی افزود: بلافاصله پس از تشخیص، این زالو با جراحی متخصص گوش و حلق و بینی بیمارستان و همکاران اتاق عمل بیمارستان از حلق جدا و وی با حال عمومی مطلوب پس از پنج روز تحمل درد ناشی از جا خوش کردن زالو در حلقش به منزل بازگشت.‌

کد خبر 436682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.