نساجی ۱-۱ پرسپولیس/ نساجی، گربه سیاه سرخابی‌ها با شوت‌های از راه دور

نساجی موفق شد پرسپولیس را در خانه زمین گیر کرده و یک امتیاز با ارزش دیگر از سرخابی‌ها را به حساب خود واریز کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب شنبه - ۱۱ مرداد ماه - در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس

ورزشگاه: شهید وطنی قائم شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: روح الله باقری (دقیقه ۵ - برای نساجی) - علی علیپور (دقیقه ۱۹ - برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی)

اخطار: مجتبی بیژن (دقیقه ۴۰- از نساجی)

اخراج: -

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمد عرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری (دقیقه ۶۳- رحمان جعفری)، روح‌الله باقری (دقیقه ۸۵ - حسین کیانی) و محمدمهدی نظری (دقیقه ۶۷- محمد حسین بابا گلی)

سرمربی: محمود فکری

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، امید عالیشاه (دقیقه ۸۷- سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی (دقیقه ۶۰- امیر روستایی) و علی علیپور

سرمربی: یحیی گل محمدی

داور: حمید حاج ملک

شرح بازی:

سرخ‌پوشان میزبان بازی را بهتر شروع کردند و در همان ابتدای مسابقه نشان دادند که فکری با روانه کردن تیمی هجومی به میدان به دنبال گلزنی زود هنگام مقابل پرسپولیس است. به نظر بازیکنان نساجی برنامه ویژه‌ای برای شوت زنی از راه دور داشتند و درست در دقیقه ۵، روی ضربه والی بی‌نظیر روح الله باقری قفل دروازه رادوشویچ را خیلی زود فرو ریختند.

در ادامه نساجی عقب نشست و پرسپولیسی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما حملات چندان پر رمقی را نتوانستند ایجاد کنند. شاگردان فکری نیز سعی در حفظ نتیجه و چشم دوختن به ضد حملات داشتند ولی پاس عمقی بازیکنان پرسپولیس، علیپور را در موقعیت مناسبی در محوطه جریمه نساجی قرار داد و علیرضا حقیقی این او را سرنگون کرد تا حاج ملکی خطای پنالتی را به نفع سفیدپوشان تهرانی نشان دهد. علیپور دقیقه ۱۹ این توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه پرسپولیسی‌ها باز هم مسابقه را مدیریت کردند و به دنبال این بودند تا پاس‌های متوالی موقعیت‌های دیگر را روی دروازه میزبان خود ایجاد کنند اما موفق نبودند تا بازی همین نتیجه در نیمه نخست به پایان برسد.

نیمه دوم را سفیدپوشان میهمان بهتر آغاز کردند و بر خلاف نیمه اول، چند صحنه خطرناک را روی دروازه حقیقی خلق کردند. شاگردان محمود فکری نیز دفاع منظمی را انجام دادند و آن‌ها نیز برنامه‌هایی برای دفاع جلو کشیده پرسپولیس در ضد حملات داشتند.

هر چه از زمان بازی گذشت قوت حملات پرسپولیس بیشتر شد و شاگردان گل محمدی با جدیت تمام به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه بودند. با این حال بی‌دقتی سفیدپوشان پرسپولیس در زدن ضربه نهایی و همچنین عملکرد خوب علیرضا حقیقی چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نداد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (روح الله باقری - نساجی) - باقری توپ را پشت محوطه جریمه پرسپولیس کنترل کرد و با ضربه والی زیبا و در حالی که رادوشویچ کمی از دروازه بیرون آمده بود، به کنج دروازه سرخ‌پوشان فرستاد.

۱-۱ (علی علیپور - پرسپولیس) - علیپور از روی نقطه پنالتی توپ را زمینی به گوشه سمت راست دروازه نساجی فرستاد و علیرضا حقیقی هر چند جهت توپ را درست تشخیص داد، نتوانست مانع از ورود توپ به دروازه شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۲- بازیکنان نساجی با حرکت خوبی تیمی توپ را به پشت محوطه جریمه پرسپولیس رساندند و ضربه زامهران با فاصله از کنار دروازه رادوشویچ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸- پاس عمقی پرسپولیسی‌ها علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد و برخوردی که او با حقیقی داشت داور را مجاب کرد نقطه پنالتی را اعلام کند.

دقیقه ۵۵- نفوذ بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ دفاع نساجی و ارسال در عرض عالیشاه را ممشلی به سختی برگرداند.

دقیقه ۵۶- خروج اشتباه حقیقی روی کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها روی سر کنعانی قرار گرفت اما ضربه سر او با فاصله اندک از بالای دروازه خالی نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸- ضربه سرکش با روی پا کنعانی زادگان از پشت محوطه جریمه را گلر نساجی با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۹- باز هم خروج اشتباه حقیقی روی کرنر ارسالی پرسپولیسی‌ها، خلیل زاده را فرصت سرزنی مناسب قرار داد اما او نیز نتوانست قفل دروازه نساجی را بشکند.

دقیقه ۷۹- حرکت تکنیکی امیر روستایی و ضربه او از سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس را حقیقی دفع کرد.

دقیقه ۹۰+۲- ضربه علیپور از پشت محوطه هجده قدم جایی در چارچوپ دروازه نساجی نداشت.

اتفاق ویژه:

*

بهترین بازیکن:

علیرضا حقیقی - توانست با سیوهای استثنایی چندین بار نساجی را دریافت گل و از دست رفتن سه امتیاز نجات دهد.

کد خبر 436652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.