۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت آسفالت و بهسازی شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: از آسفالت و بهسازی ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا کاظمی اظهار کرد: شهرک بعثت سنندج یکی از شهرک‌های واقع در ورودی شهر سنندج است که به دلیل وجود تعاونی‌های متعدد و ساخت و سازهای جدید بخشی از معابر آن خاکی و فاقد آسفالت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات آسفالت و بهسازی برخی از معابر این شهرک در سال جاری در دستور کار این منطقه قرار گرفت، افزود: با یک هزار و ۶۵۰ تن آسفالت، ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت (ورودی شهرک بعثت، ورودی شهرک فرش‌بافان و اتصال شهرک بعثت به ورودی شهرک خبازان) آسفالت و بهسازی شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج یادآور شد: ورودی شهرک بعثت ۳۷۰ متر طول و عرض آن ۱۰.۵ است که چهار هزار و ۳۰۰ متر از ورودی این شهرک با ۷۰۰ تن آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی اضافه کرد: ۷۰۰ متر جدول گذاری به صورت نهر و کانیوو، ۲۴۰ مترمکعب خاکبرداری و یک هزار و ۵۰۰ مترمربع شن‌ریزی و آماده‌سازی از مهم‌ترین عملیات عمرانی انجام شده در شهرک بعثت برای آماده‌سازی جهت اجرای آسفالت مسیر است.

وی گفت: سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از ورودی شهرک فرش‌بافان نیز با ۵۵۰ تن آسفالت که ورودی آن دارای طول ۲۳۰ متر و عرض ۱۱ متر است؛ آسفالت و بهسازی شد ضمن اینکه با ۴۰۰ تن آسفالت مسیر اتصال شهرک بعثت به ورودی خبازان به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع نیز بهسازی شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 436629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.