قهرمانی پشت قهرمانی برای پاریسی‌ها

تیم پاریس سن ژرمن موفق شد با شکست لئون، سه گانه داخلی فرانسه را از آن خود کند و حالا تمرکز این تیم تنها و تنها بر روی قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاس

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پاریس سن ژرمن در دیداری حساس و سخت برابر لئون موفق شد با پیروزی ۶-۵ در ضربات پنالتی از سد لئون بگذرد تا سه گانه داخلی این تیم تکمیل شود.

با توجه به پیروزی پاریس سن ژرمنی‌ها برابر لئون، حالا این تیم تمام تمرکز خود را برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد گذاشت. رقابتی که سال‌هاست این تیم برای پیروزی در آ ن تلاش می‌کند، اما هنوز موفق به این امر نشده است.

بازیکنان پاریس سن ژرمن نیز در رابطه با توجهشان به دیدار برابر آتالانتا در رقابت‌های اروپا تأکید کرده‌اند. مارکو وراتی، هافبک پاریسی‌ها نیز در این رابطه گفته: اگرچه قهرمان شده‌ایم، اما حالا باید تمام حواس خود را به لیگ قهرمانان جمع کنیم تا بتوانیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم.

پابلو سارابیا، یکی دیگر از هافبک‌های پی اس جی نیز گفته: پیروزی در دیدار سخت ما برابر لئون اتفاق بسیار مهمی بود و حالا انگیزه کافی برای حضور در اروپا را داریم. باید تلاش کنیم تا آمادگی فیزیکی لازم برای صف‌آرایی برابر آتالانتا را نیز کسب کنیم.

کد خبر 436628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.