روزهای سخت و کابوس وار مهاجم آتالانتا

جوزپ ایلیچیچ اردوی تیم آتالانتا را ترک کرده و به دلیل مشکلات شخصی، روزهای کابوس واری را پشت سر می‌گذارد به‌طوری‌که ممکن است در آینده‌ای نزدیک از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، گزارش‌های مختلف از رسانه‌های ایتالیا اذعان دارد که جوزپ ایلیچیچ اوضاع شخصی نابسامانی دارد و به همین دلیل، نمی‌توان احتمالی برای حضور او در رقابت‌های لیگ قهرمانان قائل شد.

جیان پیرو گاسپرینی در رابطه با احتمال حضور ایلیچیچ در دیدار برابر پاریس سن ژرمن گفته: هر چه زمان می‌گذرد، احتمال حضور وی در دیدار ما در لیگ قهرمانان کمتر می‌شود.

ایلیچیچ در این فصل طی ۳۴ بازی موفق به زدن ۲۱ گل شده است. او ۹ پاس گل داده و ۵ گل او نیز در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا زده شده. با توجه به آمار ثبت‌شده، می‌توان با قاطعیت گفت که ایلیچیچ یکی از ارکان اصلی موفقیت آتالانتا در فصل جاری بوده است.

ایلیچیچ که به دلیل ناراحتی از ناحیه مچ پا نتوانسته در دوران پس از قرنطینه نیز در همه بازی‌ها برای آتالانتا به میدان برود، حالا شرایط خوبی ازلحاظ جسمانی ندارد و ممکن است این مشکلات باعث شود تا او در یک‌هشتم نهایی رقابت‌های اروپا نیز حاضر نشود.

مشخص نیست که دقیقاً مشکل جسمانی ایلیچیچ چیست. پیش‌ازاین بارها باشگاه آتالانتا و رسانه‌ها با داستان‌های پوششی سعی کرده‌اند این قضیه را مخفی نگاه‌دارند. بیماری سختی که اگرچه نام و عوارض آن اعلام‌نشده، اما باعث شده بود تا ایلیچیچ یک بار در مصاحبه خود بگوید: نمی‌دانم شرایط جسمانی‌ام چطور خواهد بود اما احتمال می‌دهم در پایان سال ۲۰۱۸ فوتبال را کنار بگذارم.

کد خبر 436625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.