آخرین آمار کرونا در کرمان در ۱۱ مرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، مهدی شفیعی عصر امروز ۱۱ مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان ۴۸ نفر به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا بستری شدند که از این تعداد ۴۰ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ۸ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده ضمن آنکه دانشگاه‌های علوم پزشکی جیرفت و بم و دانشکده علوم پزشکی سیرجان در ۲۴ ساعت گذشته آزمایشی را انجام نداده بودند.

وی تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان را ۴۰۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۶۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۱ نفر نیز مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

شفیعی با اشاره به تعداد کل موارد بستری نیز گفت: تعداد کل موارد بستری شده دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع اپیدمی تاکنون ۴۱۷۹ مورد بوده است.

بنا بر گزارش ایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به موارد فوتی ناشی از اپیدمی کرونا در استان نیز گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر به دلیل ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست دادند که ۷ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دو نفر نیز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده که با احتساب این نفرات جدید، مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای اپیدمی تاکنون (۱۱ مردادماه) در استان کرمان به ۴۵۷ نفر رسید.

کد خبر 436616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    2 0
    بی توجهی واهمیت ندادن به ویروس کرونا درکرمان مقصر اصلی استاندار. چرا برخورد نمی کنند چرابا اصناف برخورد نمی شودچرا چرا چرا چراچرا