تخریب پادگان ۰۷/ پیاده‌‎راه بوعلی به روی موتورسیکلت‌ها بسته شد

در این بسته خبری از مناسب سازی پارک‌های ماسال تا تغییر در روند صدور پروانه‌های ساختمانی بیرجند و آزادسازی و تخریب پادگان ۰۷ ارتش خرم آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

شاهرود در مسیر توسعه

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به عملکرد سه ماهه شهرداری، گفت: ما معتقدیم شاهرود با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد می‌تواند به شهری زیبا، بانشاط و مدرن به عنوان یکی از شهرهای نمونه و مطرح کشور تبدیل شود.

طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در سنندج

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح مالکان ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی جهت مجوز فعالیت از ۱۱ الی ۲۳ مرداد ماه سال جاری نسبت به تشکیل پرونده و دریافت کد فعالیت اقدام کنند.

جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پیاده راه بوعلی

وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اتخاذ تدابیر جدید برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پیاده راه بوعلی خبر داد.

مناسب سازی پارک‌های ماسال

محمد کاتوزی، شهردار ماسال گفت: همه ورودی‌ها و خروجی‌های پارک‌های این شهر برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

وجود ۲ ترانشه در محل دفن زباله‌ها شهر زنجان

شهرام فرح بخشیان، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان گفت: این تراشه‌ها جوابگوی نیاز فعلی پسماندهای بیمارستانی است، ظرفیت ترانس‌ها متناسب با ظرفیت مورد نیاز برای دفن پسماندهای بیمارستانی است، اما در صورتی که نیازی بیشتر احساس شود اقدامات لازم در مورد تراشه‌ها انجام می‌شود.

تغییر در روند صدور پروانه‌های ساختمانی بیرجند

در جلسه‌ای که با حضور شهردار، معاون شهرسازی، شهرداران مناطق و مسئولین حوزه‌های شهرسازی شهرداری برگزار شد، مشکلات مربوط به صدور پروانه‌های ساختمانی شهرداری بیرجند مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش فضاهای ورزشی خوی

محرم اکبرزاده، شهردار خوی از اتمام آسفالت ریزی زمین ورزشی چند منظوره طوبی خبر داد و گفت: با اتمام این مجموعه که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیش از ۱۲ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده می‌شود.

پساب‌ها جایگزین آب فضاهای سبز کرج می‌شود

علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج اعلام کرد که برای تأمین آب مورد نیاز فضاهای سبز این کلانشهر، بازچرخانی پساب‌ها در برنامه کاری این شهرداری قرار گرفته است.

آزادسازی و تخریب پادگان ۰۷ ارتش خرم آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد با اشاره به آزادسازی و تخلیه کامل پادگان ۰۷ گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با استاندار لرستان و فرمانده لشکر ۸۴ پیاده استان، پادگان ۰۷ تا یک ماه آینده آزادسازی و به صورت کامل تخلیه می‌شود.

تشویق شهروندان ساری به تفکیک پسماند

سید سلمان ابوالقاسمی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری از اجرای طرح‌های تشویقی برای شهروندان بابت تفکیک زباله در منزل خبر داد و گفت: یکی از تشویق‌های در نظر گرفته شده ارائه تخفیف در هزینه‌های خدمات شهری هنگام پرداخت قبض‌های مربوطه است.

کد خبر 436603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.