جدال مهیج پسران طلایی و آبی

پانصد و هجدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "همه در انتظار جدال مهیج پسران طلایی و آبی" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به دیدار حساس سپاهان و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان هفته گذشته با پیروزی روحیه بخش و ده‌نفره برابر صنعت نفت، توانست تا حدودی به وضعیت خود سر و سامان بخشد.

"کدام عقاب سر افراز می‌شود" تیتر دیگری از این روزنامه است که اختصاص به دوئل نیازمند و حسینی در تقابل امروز دارد. نبرد حیثیتی و مهمی که دو تیم بر سر کسب سهمیه و جایگاه دومی دارند، یک قسمت داستان است و جدال مجیدی و قلعه نویی یک طرف ماجرا و روز مبارزه حسینی و نیازمند نیز، یک قسمت دیگر از این دیدار حساس است. امروز قطعاً روز مهمی برای دو سنگربان استقلال و سپاهان است. این دو نفر جنگ سختی با رشید مظاهری برای حضور در تیم ملی دارند. از آنجایی که به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند فعلاً دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است، قطعاً انگیزه‌های نیازمند و حسینی برای به چنگ آوردن جایگاه دوم تیم ملی بیشتر از همیشه خواهد بود.

"سبزها در منطقه سقوط باقی ماندند" عنوان پایانی این رسانه است که به تساوی دیروز گاندوها پرداخته است. شب گذشته تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که شاگردان بوناچیچ را همچنان در منطقه خطر سقوط نگه داشت.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 436596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.