احمد توکلی از صاحب‌ ‌امتیازی سایت «الف» کناره‌گیری کرد

مدیر مسئول سایت «الف» با انتشار نامه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از الف، احمد توکلی با انتشار نامه‌ای از صاحب امتیازی سایت خبری - تحلیلی «الف» کناره‌گیری کرد. متن کامل نامه توکلی به شرح زیر است:

از سال ۱۳۶۴ که در تأسیس روزنامه رسالت نقش‌بازی کردم تا بعد که روزنامه فردا را در سال ۱۳۷۶ پایه‌گذاری نمودم و سال‌های طولانی اخیر که به خدمت مردم در الف فعال بوده‌ام همواره به روزنامه‌نگاری به عنوان یک وظیفه شرعی که انجام آن شیرین و تلخی‌های آن خوشگوار است نگاه کرده‌ام.

حالا سن به هفتاد نزدیک شده و قدرت جمع همه کارها آهسته آهسته کم می‌شود، حق شماست که مردان سرزنده‌تری در الف به افزایش دانش و بینش خدمت نمایند. بدین جهت صاحب‌امتیازی الف را به دوست دیرینه خود، جناب آقای سجاد محمدی واگذار کردم.

بنده از روزنامه رسالت تا امروز از همکاری ایشان بهره‌مند بوده‌ام و از این پس نیز به عنوان یک روزنامه‌نگار و در همین حد از همکاری انشا الله دست نخواهم کشید. خواهید دید که این تصمیم، خدمات الف به کاربران گرامی را بهبود می‌دهد.

برای همه شما و اصحاب الف توفیق خدمت صادقانه به اسلام و مردم و ایران را از خداوند درخواست می‌کنم.

احمد توکلی

یازدهم مردادِ هزار و سیصد و نودونه

کد خبر 436577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    سازمان بی خاصیت دیده بان شفافیت و عدالت هم تعطیل کند و در شمال به برنجکاری بپردازد ،،،البته اونجا هم مشکل داره چون بذرپاش باهاش مشکل داره و ایشون با این همه ادعا حریف اش نشد ،،،