جلسه فوری انتخاب شهردار بوشهر تشکیل شود

عضو شورای شهر بوشهر گفت: هیئت رئیسه شورا نسبت به تشکیل جلسه فوری، رقابتی و واقعی انتخاب شهردار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا به صورت مجازی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرزاد آسایش در صفحه اینستاگرام خود خطاب به شهروندان بوشهر نوشت: "به عنوان نماینده شما در شورای اسلامی شهر بوشهر حاضر نیستم عهد خود را به دور از صداقت با شما پیوند دهم. همانگونه که می‌دانید آخرین جلسه تعیین شهردار که چند ماه پیش برگزار شد، جنبه نمایشی داشت و تلاش‌هایم برای واقعی شدن جلسه انتخاب به نتیجه نرسید، لذا با اطلاع‌رسانی در آن جلسه شرکت نکردم.

حال با مشخص شدن نتیجه آن جلسه و ابلاغ نامه وزارت کشور به رئیس شورا در ١٠ روز گذشته، شایسته است هیئت رئیسه محترم شورا با توجه شرایط حساس شهر (عدم پیشرفت در پروژه‌های عمرانی و ضدعفونی نشدن و شست‌وشوی روزانه معابر عمومی در این روزهای کرونایی)، شهرداری و سازمان‌های وابسته (عدم پرداخت حقوق و بیمه در این روزهای سخت اقتصادی و کرونایی، تعیین تکلیف نشدن نیروهای شرکتی) نسبت به تشکیل جلسه فوری، رقابتی و واقعی انتخاب شهردار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا به صورت مجازی در خصوص تعیین تکلیف شهردار مرکز استان اقدام نموده تا در برابر افکار عمومی و در این وضعیت بلاتکلیفی شهر و شهرداری بتوانیم پاسخی داشته باشیم.

مجدداً تاکید می‌نمایم ادامه روند فعلی که همان ادامه اشتباهات گذشته است (هفت سرپرست و شهردار در طی سه سال) به سر منزل مقصود نمی‌رسیم. خوب است در سال آخر شورا با انتخاب یک شهردار در حد مرکز استان حداقل یک کار ماندگار برای شما همشهریان عزیز انجام داده باشیم."





کد خبر 436570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهیار IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 0
    ای بیچاره فکر نان باش که خربزه اب است