اخذ وام میلیاردی توسط شهرداری سبزوار صحت ندارد!

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار گفت: اخذ وام توسط شهرداری سبزوار و ایجاد بدهی برای مدیران بعدی صحت ندارد.

به گزارش ایمنا، سیدعباس شبیری اظهار کرد: توضیحات مطرح شده در گزارشی که در یکی از کانال‌های فضای مجازی منتشر شده خلاف واقع است، لطفاً مسیر شهرداری را که نهادی است مردمی و مدیران و کارکنانش برای توسعه این شهر از هیچ تلاش شبانه روزی مضایقه نمی‌کنند را با سخنان خلاف واقع منحرف نکنیم.

وی با بیان اینکه اخذ تسهیلات برابر بودجه مصوب و دستورالعمل‌ها صورت می‌گیرد، تاکید کرد: یکی از موارد تأمین منابع مالی شهرداری‌ها در سنوات اخیر تهاتر بدهی‌های ادارات و سازمان‌های دولتی از محل اسناد خزانه با ایجاد دیون توسط شهرداری‌ها در حوزه نظام بانکی حاصل می‌گردد.

مدیر مالی و ذی‌حساب شهرداری سبزوار همچنین ادامه داد: تحصیل نکردن لایحه در سال گذشته منجر به عدم دریافت مطالبات شهرداری در قالب اسناد خزانه در سال مذکور و سال‌های آتی شد و متأسفانه شهرداری به دلیل القای اینگونه تفکرات مطروحه از این منابع در استان محروم گردید.

شبیری گفت: در صورت دریافت تسهیلات و انجام پروژه‌ها در سال گذشته قطعاً شهرداری امروز با افزایش تورم در حوزه‌های عمرانی و مالی روبرو نمی‌شد و موفق‌تر عمل می‌کرد و نرخ سود بانکی کمتر از تورم حال حاضر بود.

وی خاطرنشان کرد: از این گونه افراد که خود را صاحب‌نظر در کلیه حوزه‌های شهری می‌دانند درخواست می‌گردد با تدبیر و رفع مشکلات در حوزه کاری خود سهمی در رشد و شکوفایی دیار سربداران داشته باشند.

کد خبر 436566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.