تداوم ناپایداری‌های جوی در شرق و غرب استان اصفهان

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری های جوی در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار روی استان اصفهان است. بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در مناطق شرقی استان با گرد و خاک محلی همراه است، افزود: رگبار پراکنده و رعد و برق در مناطق جنوبی و غربی نیز دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

سیدان ادامه داد: در این بازه زمانی آران و بیدگل با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی به بارندگی‌های خفیف و پراکنده ۲۴ ساعت اخیر در سطح استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: بارش از شهرستان‌های کاشان و اردستان با میانگین دو میلی متر و مورچه خورت با میانگین ۱.۹ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 436561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.