بهره‌برداری از ۱۲ پروژه‌ عمرانی و خدماتی در آرامستان‌ اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۱۲ پروژه عمرانی و خدماتی در سازمان آرامستان ها خبر داد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات شاخص انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران اهل قبور، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌ها یکی از مجموعه‌های مهم خدمت‌رسان شهرداری اصفهان است که روزانه خدمات بسیاری را به مراجعان و شهروندان اصفهانی ارائه می‌کند.

وی افزود: بروز رسانی زیرساخت‌ها، استفاده از تکنولوژی روز، ساخت مجموعه‌های خدماتی و زیباسازی محیط از جمله اقدامات این سازمان به منظور افزایش کیفیت خدمات به زائران این مجموعه است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی ساختمان شماره دو به عنوان میز خدمت و خدمات امور متوفیان، تصریح کرد: با بهره‌برداری از ساختمان اداری امور متوفیان که در فاصله ۲۰۰ متری سالن تطهیر واقع شده، تمام امور مربوط به متوفیان در این ساختمان انجام خواهد شد و رفت آمد اضافه حذف و تسریع در امور کفن و دفن به منظور آرامش خانواده‌های داغدار با این اقدام محقق می‌شود.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح و آماده بهره‌برداری این سازمان اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات عمرانی و فضای سبز فاز ۳ آرامستان باغ رضوان (روشنایی، جدول‌گذاری، خیابان‌سازی، شبکه آب‌رسانی، ایجاد فضای سبز)، ساخت سرویس‌های بهداشتی فاز ۳؛ شروع عملیات اجرایی سالن جلسات ساختمان اداری؛ طراحی و شروع ساخت آرامگاه‌های خانوادگی، تغییر هویت بصری و گرافیک محیطی آرامستان باغ رضوان، فراخوان عمومی طراحی درآیگاه های آرامستان باغ رضوان، اجرای قبور پیش ساخته بتونی، مناسب سازی قطعات، اجرای فیبر نوری، ساخت تابلو ترافیکی دروازه‌ای خیابان ثامن الائمه (ع) به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته؛ آماده بهره‌برداری و همچنین آماده اجرا در این سازمان است.

وی ادامه داد: با توجه برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص افتتاح پروژه‌های سازمان آرامستان‌ها؛ بهره برداری از این پروژه‌ها در قالب برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 436558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.