پرسپولیس-نساجی/ محمود به دنبال شکست پرسپولیس برای تصاحب نیمکت استقلال

نساجی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب _شنبه ۱۱ مرداد ماه _ در ورزشگاه شهید وطنی میزبان پرسپولیس است که با وجود تشریفاتی بودن این دیدار برای حریف سرخپوش، این مسابقه از اهمیت ویژه‌ای برای کادر تمام استقلالی نساجی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب شنبه - ۱۱ مرداد ماه - باید در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف نساجی مازندران برود. سرخ‌پوشان که پیش از این توانسته‌اند قهرمانی خود در لیگ را مسجل کنند، نگرانی بابت نتیجه این دیدار ندارند اما نساجی با هدایت محمود فکری، امیدوار است تا به نتایج خوبش ادامه دهد.

یحیی در اندیشه آماده سازی پرسپولیس برای دبل

پرسپولیس با پیروزی ۲ بر یک برابر نفت مسجد سلیمان، هفته گذشته چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را قطعی کرد. پرسپولیسی‌ها که برای اهدای جام دنبال کسب اجازه حضور تعداد کمی از هواداران‌شان در ورزشگاه آزادی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی بودند، با این حال سازمان لیگ با این در خواست تاکنون موافقت نکرده و قرار است هفته آینده و در نبرد پرسپولیس و ذوب آهن، کاپ لیگ نوزدهم به این تیم تهرانی اهدا شود.

یحیی گل محمدی که نیازی به امتیاز گیری در مسابقه امشب ندارد، به احتمال زیاد فرصت را در اختیار جوانان این تیم هم‌چون امیر روستایی و مهدی عبدی قرار می‌دهد، تا علاوه بر تقویت استعدادهای جوان و بعضاً گمنام نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده، به بازیکنان خود استراحت دهد تا بتوانند با شادابی پا به باقی رقابت‌های جام حذفی و لیگ قهرمان بگذارند.

نیم نگاه فکری به نیمکت استقلال در فصل آینده

نساجی مازندران که این روزها حال و احوال خوبی دارد، پس از توقف استقلال با گل فوق‌العاده میری در ورزشگاه آزادی، دوشنبه هفته گذشته در حالی که با دو گل از فولاد عقب بود، برابر شاگردان آماده نکونام کامبکی استثنایی زد تا توانمندی‌های این تیم برای همگان به اثبات برسد.

البته نیمکت تمام استقلالی نساجی نقش بسزایی در پیشرفت نساجی در چند هفته اخیر داشته و از زمان حضور محمود فکری در قائمشهر، این تیم از نقطه نظر امتیازات در رده دوم میان تمامی تیم‌ها در این بازه زمانی قرار دارد. نکته مهم برای فکری و کادرش در دیدار برابر پرسپولیس اینجاست که آخرین فرصت رخ‌نمایی فکری در تریبونی سراسری است و از او که به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی فرهاد مجیدی در فصل آینده نام برده می‌شود، می‌تواند با شکست رقیب سرخپوش استقلال خود را بیش از پیش به نیمکت تیم سابقش نزدیک کند.

کد خبر 436557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.