احداث اسکای مال بدون پیوست‌های قانونی آغاز نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در تذکرات اعضای شورای شهر و نامه‌ای که به شهردار ابلاغ شده بر اجرای مصوبه کمیسیون ماده پنج برای اخذ پیوست‌های ترافیکی، اجنماعی و فرهنگی اسکای مال تاکید شده است.

کامران گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این که هنوز عملیات ساختمانی پروژه "اسکای مال" همدان آغاز نشده، اظهار کرد: در کمیسیون ماده پنج تصویب شده که این پروژه باید هنگام گرفتن پروانه ساخت، پیوست‌های ترافیکی، اجنماعی و فرهنگی مورد نیاز را داشته باشد.

وی با بیان این که لزوم اخذ پیوست‌ها با وسواس کامل در کمیسیون ماده پنج بررسی شده، افزود: در تذکرات اعضای شورای شهر و نامه‌ای که به شهردار نوشته و ابلاغ شده نیز بر اجرای مصوبه کمیسیون ماده پنج تاکید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: بدیهی است که پروژه‌ای به این وسعت باید پیوست‌های لازم را اخذ کرده و برای دریافت پروانه ساخت باید آن را به شورای شهر ارائه دهد.

وی درباره وجود برخی تحرکات عمرانی در حاشیه پروژه، تصریح کرد: شورای هماهنگی ترافیک استان برای تجهیز کارگاه، مجوز صادر کرده و این تجهیز کارگاه ربطی به عملیات اجرایی پروژه و صدور پروانه ندارد.

گردان اضافه کرد: عملیات گودبرداری نیز هنوز آغاز نشده و مجری پروژه فقط برای نخاله‌برداری کف درخواست مجوز داده که شهرداری منطقه یک درخواست را به مدیریت پسماند اعلام کرده اما هنوز مجوزی صادر نشده است.

وی در واکنش به برخی انتقادات درباره ایجاد معضل ترافیکی با اجرای پروژه اسکای مال، خاطرنشان کرد: در طرح اولیه پروژه یک هزار و ۳۰۰ پارکینگ درنظر گرفته شده است.

کد خبر 436555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.