برگزاری نمایشگاه گردشگری تابع دستور ستاد مقابله با کرونا است

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی خبر داد و گفت: تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خشایار‌‌‌ نیکزادفر با اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گفت: پس از طی مراحل برگزاری فراخوان و سپس انتخاب مجری، هم‌اکنون شرکت مجری نمایشگاه مشخص و فعال شده است.

او افزود: شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با استان‌ها و مراکز صنایع‌دستی هماهنگ شده است تا ضمن اطلاع‌رسانی در حوزه صنایع‌دستی، هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی را برای مشارکت در سی‌وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تشویق کنند.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی تصریح کرد: ما کارهای اولیه برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی را انجام می‌دهیم و در نظر داریم نمایشگاه را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار کنیم، اما در تاریخ معین‌شده در فراخوان نمایشگاه تابع دستورات این ستاد خواهیم بود.

نمایشگاه ملی صنایع دستی طی سال‌های گذشته در شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شد.

کد خبر 436554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.