پروانه فعالیت مجمع ملی جوانان صادر شد

پس از ثبت حقوقی و صدور پروانه فعالیت در سازمان امور اجتماعی کشور، پروانه فعالیت "مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان" به امضای وزیر کشور رسید.

به گزارش ایمنا، پس از پیگیری اعضای هیأت مؤسس مجمع ملی سمن‌های جوانان در راستای اجرای بند ۷ تفاهم‌نامه همکاری وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان، طی مراحل و تشریفات اداری در وزارت کشور و اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، این نهاد غیر دولتی در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹ به شماره ثبت ۴۹۹۹۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۲۷۸۶۹۹ در سازمان ثبت املاک و اسناد جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

پس از ثبت حقوقی و صدور پروانه فعالیت در سازمان امور اجتماعی کشور، روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ پروانه فعالیت "مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور" طی لوحی به امضای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور رسید.

علی یزدان‌پناه احمدآبادی سخنگوی مجمع ملی سمن‌های جوانان در این رابطه گفت: پروانه فعالیت مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان پس از طی مراحل و تشریفات اداری در وزارت کشور و اخذ شناسه ملی و ثبت توسط وزیر کشور امضا شد و این اقدام به طور حتم مشارکت اجتماعی جوانان را در جامعه افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: برخی جوانان که قصد عضویت در این مجموعه را داشته باشند، باید با مراجعه به سامانه ثبت سمن‌های وزارت ورزش و جوانان برای تأسیس سازمان مردم نهاد جوانان درخواست دهند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سخنگوی مجمع ملی سمن‌های جوانان همچنین با اشاره به فعالیت سه هزار سمن در حوزه جوانان ادامه داد: این ساختار به صورت مستقل و مردمی در تسهیل امور فرابخشی سمن‌های جوانان تأثیرگذار خواهد بود.

به گفته یزدان‌پناه احمدآبادی، به زودی این پروانه با حضور وزیر کشور و وزیر ورزش و جوانان به نمایندگان مجمع ملی تحویل داده می‌شود.

کد خبر 436550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.