ستاد مبارزه با کرونا اصفهان سیاست یک بام و دو هوا دارد

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در برخی موارد ستاد مبارزه با کرونا اصفهان سیاست یک بام و دو هوا را در پیش می‌گیرد و ابعاد مختلف بیماری کرونا را نادیده می‌گیرد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون لغو مراسم روز عرفه، ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: نحوه مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان دارای مشکلات فراوانی است. متأسفانه در برخی موارد ستاد مبارزه با کرونای اصفهان سیاست یک بام و دو هوا را در پیش می‌گیرد و ابعاد مختلف بیماری کرونا را نادیده می‌گیرد.

وی افزود: در برخی زمینه‌ها تنها بعد بهداشتی بیماری کرونا دیده می‌شود، در صورتی که این بیماری ابعاد مختلفی از جمله معیشت، اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و امنیت را در بر می‌گیرد. گاهی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان تصمیم گیری های ناپخته‌ای می‌کند. ما بنای دعوا با مسئولان ستاد را نداریم اما گاهی اوقات در پاسخگویی به مردم باز می‌مانیم.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما بنای دعوا و ایجاد تشنج با ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان را نداریم، اما زمانی که روز پنجشنبه آزمون کنکور دکترا در محیط بسته برگزار می‌شود و پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود در حالی که مراسم روز عرفه که از اهمیت ویژه برخوردار است را لغو می‌کنند، باید به آن واکنش نشان داد.

میرزایی تاکید کرد: ستاد مبارزه با کرونای اصفهان از نمایندگان و علما برای جلسه تصمیم‌گیری دعوت نمی‌کند و تصمیمات دوگانه‌ای را اتخاذ می‌کند. به نظر می‌رسد این تصمیمات شتابزده گرفته می‌شود.

کد خبر 436549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.