جدال‌های جذاب برای کسب عنوان نایب قهرمانی سری‌آ

در هفته پایانی سری آ لیگ ایتالیا رقابت‌های جذابی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی امشب هفته پایانی و سی و هشتم لیگ فوتبال ایتالیا برگزار می‌شود که یوونتوس تورین از هفته‌ها قبل، قهرمانی خودش را برای نهمین بار پیاپی قطعی کرده است.

شامگاه شنبه _ ۱۱ مرداد ماه _ بازی‌های جذابی در هفته پایانی این لیگ برگزار می‌شود. آتالانتا و اینتر از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قضاوت "پیرو جیاکوملی" در برگامو به مصاف هم می‌روند. شاگردان کونته، با ۷۹ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از آتلانتا در رده دوم جدول هستند. تنها یوونتوس با ۸۳ امتیاز بالای سر آن‌هاست.

پسران گاسپرینی هم که فصل فوق العاده و شگفت انگیزی را طی کرده‌اند در ورزشگاه خانگی دنبال این هستند تا با شکست دادن نرآتزوری و کسب عنوان نایب قهرمانی سری‌آ، با قدرت مضاعف به مصاف PSG در لیگ قهرمانان اروپا بروند.

دیگر دیدارهای مهم، تقابل یوونتوس با رم رده پنجمی است، هرچند این دیدار تأثیری در جدول ندارد، اما با توجه به آوازه دو تیم می‌تواند جدال جالبی باشد. این دیدار هم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قضاوت "جیانلوکا روکی" انجام می‌شود.

در یک دیدار تماشایی دیگر هم لاتزیو که فصل خوبی را طی کرده و با ۷۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته، امیدوار است با تساوی بازی اینتر با آتالانتا، خودش با پیروزی مقابل ناپولی، جشن نایب قهرمانی بگیرد. قضاوت این مسابقه هم که از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، برعهده "جیانلوکا کال‌وارسه" است.

این در حالی است که ایموبیله مهاجم لاتزیو اگر یک گل در این دیدار بزند، با سی و شش گل زده بالاتر از لواندوفسکی سی و پنج گله مهاجم بایرن، کفش طلای این فصل فوتبال اروپا را کسب خواهد کرد.

یووه، اینتر، آتالانتا و لاتزیو، چهار سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند، رم و میلان هم در لیگ اروپا حاضر خواهند بود. اسپال با ۲۰، برشا با ۲۴ امتیاز سقوطشان به سری B قطعی است و از بین لچه ۳۵ و جنوا ۳۶ امتیازی یک تیم دیگر هم به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند.

کد خبر 436548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.