پیشرفت ۷۰ درصدی احداث دریاچه مصنوعی دوگنبدان

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه احداث پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان تا کنون۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم اکنون در تلاش هستیم این طرح در سال آینده به بهره‌برداری رسد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند به جذب گردشگر و اقتصاد شهر دوگنبدان کمک کند ایجاد دریاچه مصنوعی است، چراکه دریاچه‌های مصنوعی ظرفیت آن را دارند که به قلب تپنده گردشگری هر شهرستان تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات احداث پارک و دریاچه مصنوعی در شهر دوگنبدان از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و هم‌اکنون ادامه دارد، گفت: این طرح بنا به دلایل مختلفی از جمله عدم تخصیص اعتبارت تا کنون به بهره‌برداری نرسیده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: هم اکنون در تلاش هستیم این طرح در سال آینده به بهره‌برداری رسد.

ظفری عنوان کرد: پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان در زمینی به مساحت ۶۵ هزار مترمربع در حال احداث است که از مجموع این میزان، دریاچه مصنوعی با مساحت ۲۰ هزار مترمربع و مساحت پارک و اطراف آن به متراژ ۴۵ هزار مترمربع در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون برای احداث پارک و دریاچه مصنوعی دوگنبدان ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است که برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه نیاز به ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح از دو محل اعتبارات شهرداری و ورزش و جوانان به این پروژه تخصیص داده شده است.

منبع: فارس

کد خبر 436525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.