اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در سنندج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی در سنندج اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیروان غفوری از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی در سنندج خبر داد و اظهار کرد: یکی از مشکلات سطح شهر که باعث نازیبایی فضاهای بصری شهر می‌شود، تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی در معابر فرعی و ورودی‌های سطح شهر است.

وی گفت: سایت دفن زباله واقع در کلیک برای تخلیه خاک و نخاله در نظر گرفته شده که متأسفانه برخی از ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی به جای تخلیه در این سایت در مکان‌های غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: در راستای رفع مشکلات انباشت نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر این سازمان نسبت به واگذاری بحث ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی به پیمانکار اقدام نمود.

غفوری عنوان کرد: پیمانکار اجرای این طرح موظف است به صورت شبانه روزی در سطح شهر نظارت داشته باشد تا ماشین‌آلات حمل خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر ننمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمام ادارات دولتی، پیمانکاران ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی مالکان ماشین آلات حمل خاک و نخاله‌های ساختمانی (کامیون، کامیونت، وانت، بیل مکانیکی و لودر) باید جهت مجوز فعالیت به منظور کنترل و ساماندهی ماشین آلات حمل و برداشت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی ثبت نام کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اظهار کرد: مالکان ماشین‌آلات نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از ۱۱ تا ۲۳ مرداد ماه سال‌جاری به سازمان پسماند واقع در خیابان امام (ره) روبروی اداره گمرگ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و کد مجوز فعالیت حمل خاک و نخاله را دریافت کنند.

غفوری تصریح کرد: ماشین آلاتی که ثبت نام نکنند و کد فعالیت اخذ ننمایند اجازه فعالیت و حمل خاک و نخاله ساختمانی را نخواهند داشت.

وی گفت: کسانی که به صورت غیرمجاز و شبانه اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر نمایند نیز پس از مستندسازی توسط پیمانکار و ارجاع به راهنمایی و رانندگی بار اول جریمه و به در صورت تکرار خودرو آنها توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: از شهروندان در خواست می‌کنیم در صورت مشاهد تخلیه نخاله ساختمانی در معابر شهری ضمن یادداشت شماره پلاک خودرو و در صورت امکان عکس از تخلیه غیرمجاز گرفته و با شماره تماس ۵ - ۳۳۱۷۶۶۰۳ مراتب را اطلاع دهید.

منبع: فارس

کد خبر 436505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.