۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
دی بروین، سلطان آمار و ارقام

کمتر کسی است که اعتقاد نداشته باشد دی بروین یکی از بهترین هافبک‌های تهاجمی دنیاست، بازیکنی که آمار و ارقام بسیار شگفت‌انگیزی به ثبت رسانده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، از نگاه آمار و ارقام بدون شک طبق بررسی اسکای اسپورت، کوین دی بروین بهترین بازیکن لیگ برتر انگلستان در فصل جاری بوده است.

مهاجم بلژیکی سیتزن‌ها در فصل اخیر روی ۳۳ گل تأثیر مستقیم داشته است و در طی سال گذشته ۲۰ پاس گل ارسال کرده است که با رکورد ۱۷ ساله تیری آنری برابری می‌کند.

با نگاهی جزئی‌تر به عملکرد دی بروین، وی در ۳۵ بازی برای تیم منچسترسیتی به میدان رفته و ۲۷۹۸ دقیقه بازی کرده است. او در این فصل ۱۳ گل زده و ۲۰ پاس گل ارسال کرده است. توسط او ۱۳۶ موقعیت گل خلق شده که آمار شگفت‌انگیزی ازنظر بازی‌سازی است.

نکته جالب‌توجه در رابطه با بازی‌سازی دی بروین این است که تنها ۱۶ درصد پاس‌های او رو به عقب بوده که در مقیاس ۱۵۵۴ پاس صحیح از ۱۹۰۷ پاس ارسال شده، آماری بی‌نظیر است. پاس‌های بلند او در ۷۲ درصد مواقع به مقصد رسیده و در زمین حریف، نزدیک به ۷۰ درصد از پاس‌های او موفقیت‌آمیز بوده است.

هافبک تهاجمی منچسترسیتی حتی در زمینه شوت‌زنی نیز عملکرد قابل قبولی داشته است. وی در این فصل ۷۰ ضربه به سمت دروازه حریفان روانه کرده که ۳۱ شوت در چهارچوب بوده است. به ثمر رساندن ۵ گل خارج از محوطه جریمه و یک گل از روی ضربه آزاد، نشان می‌دهد که دی بروین در ضربات از راه دور نیز موفق عمل کرده است.

بررسی آمار دفاعی یک هافبک تهاجمی، کار معقولانه‌ای نیست اما درباره دی بروین همه‌ چیز فرق می‌کند! کوین ۲۳ دفع موفق توپ داشته، ۴ توپ را بلوکه کرده و ۱۸ بار نیز قطع ارتباط انجام داده. ۵۳ درصد از تکل های او موفقیت‌آمیز بوده‌اند و در رقابت‌های تن‌به‌تن نیز موفقیت ۴۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

فرقی نمی‌کند که دی بروین را از چه نظر بررسی کنید. سبک بازی منحصربه‌فرد و تأثیرگذار او منجر به ثبت آمارهایی حیرت‌انگیز از تمامی مناظر شده است. چه دفاعی، چه تهاجمی و چه بازی‌سازی؛ دی بروین در همه آمار و ارقام سلطان است!

کد خبر 436495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.