افتتاح پروژه‌های بزرگ شهر با حضور معاون اول رییس جمهور

شهردار اصفهان گفت: هفته آینده با حضور معاون اول رییس جمهور شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: از هفته گذشته با تشدید شیوع کرونا در اصفهان امکان برگزاری برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به صورت آنلاین فراهم شد.

وی تصریح کرد: هفته گذشته در این برنامه خدمات الکترونیک پرداخت کرایه تاکسی با استفاده از اپلیکیشن «اصکیف» در یک‌هزار تاکسی شهر آغاز شد که این اقدام از طریق رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» روز یکشنبه در منطقه ۱۵ بوستان الهیه افتتاح خواهد شد، افزود: این بوستان در مسیر پاسخگویی خواسته‌های به حق شهروندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از فضای بوستان‌های شهر استفاده کنند.

نوروزی با اشاره به پروژه پل زیرگذر قهجاورستان، گفت: این پل به عنوان بخشی از حلقه حفاظتی شهر از دیگر پروژه‌های مهم در منطقه ۱۵ است که عملیات اجرایی آن در هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه‌ها و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در منطقه ۱۵ با بودجه‌ای افزون بر ۶۰ میلیارد تومان انجام شده و در حال اجراست.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز در شرایط سخت اقتصادی به دور از دید مستقیم شهروندان در حال احداث چهارمین حلقه ترافیکی در اطراف شهر با بودجه‌های سنگین هستیم، گفت: این حلقه ترافیکی از چند منطقه شهری عبور می‌کند تا شهروندان از آن بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: احداث چهارمین حلقه ترافیکی شهر کاهش ترافیک و آلودگی هوا و تصادفات منجر به فوت را همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفته آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در سطح شهر خواهیم بود که متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد.

کد خبر 436489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.