روزنامه‌های ورزشی ۱۱ مرداد؛ لشکر بی ژنرال

تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در حالی امشب (شنبه) به مصاف یکدیگر می‌روند که طلایی‌پوشان سرمربی خود را به دلیل حمله عصبی در اختیار ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۱۱ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پنجره پرسپولیس را مدیرانش می‌بندند نه من" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و شاکی سرخ‌ها پرداخت، کسی که با شکایات خود تیم سابق خود را در معرض بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی قرار داده است.

"گل" با عنوان"پیشنهاد یک میلیون دلاری برای یحیی از آذربایجان" به پیشنهاد تیم‌های آذربایجانی به سرمربی سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که با رفتن خود یک شوک بزرگ و شاید جبران نشدنی را به پرسپولیس متحمل می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "سردار با فاصله در صدر" به فهرست گران‌ترین بازیکنان ایرانی پرداخت، جایی که روزی جهانبخش با اقتدار در صدر آن قرار داشت و حالا آزمون بعد از آقای گلی و درخشش در روسیه جایگزین جهانبخش شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "استقلال - سپاهان بدون قلعه نویی" به مصاف حساس استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرداخت، جایی که هر دو تیم تهرانی و اصفهانی به شدت به دنبال کسب سهمیه و نایب قهرمانی هستند و برنده بازی تا حد زیادی این مسیر را طی می‌کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"لشکر بی ژنرال" به حضور نداشتن امیر قلعه نویی روی نیمکت طلایی‌پوشان در مصاف حساس با استقلال پرداخت، این در حالی است که سپاهان چند بازیکن کلیدی خود را نیز در این بازی در دسترس ندارد.

هواداران پرسپولیس" با عنوان"بازی وطنی" به مصاف تشریفاتی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی پرداخت، ورزشگاهی که در شمال کشور واقع شده است و سرخ‌پوشان را به یاد کاپیتان سابق آنها هادی نوروزی می‌اندازد.

"صدای سپاهان" با عنوان "حمله کن! حمله کن یالا قهرمان " به بازی حساس استقلال و سپاهان پرداخت، مسابقه‌ای که مطمئناً تمام نگاه‌های فوتبال ایران را برای دو ساعت معطوف به مستطیل سبز آزادی می‌کند.

"سبز سبزم" با عنوان "ای داد و بیداد! " به تساوی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در شب تصمیمات بحث برانگیز داوری پرداخت، نتیجه‌ای که بیش از پیش ذوب آهن را در منطقه خطر سقوط قرار داد.

کد خبر 436488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.