الهامی: گلر پیکان وقت‌کشی می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: دفاع کردن یک هنر است، اما گلر پیکان سرعت بازی را می‌گرفت و با وقت کشی‌ها و سوت‌هایی که زده شد وقت مفید بازی بالای ۳۰ دقیقه نبود که ما را اذیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکت الهامی پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری، اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازی سخت و حساسی بود، ما برای کسب سهمیه آسیایی و پیکان برای بقا در لیگ تلاش می‌کردیم، هرچه زمان بازی پیش رفت بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

وی ادامه داد: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و از این ناراحتم که شرمنده هواداران شدیم. سه بازی دیگر باقی مانده و می‌توانیم جبران کنیم، اما پیروزی در این بازی می‌توانست جهش خوبی برای تیم ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه نمی‌توانم از بازیکنانم ایرادی بگیرم، تصریح کرد: آن‌ها همه تلاش خود را انجام دادند و باوجود لایه‌های دفاعی پیکان صاحب موقعیت شدیم. نیمه دوم تیم حریف تنها یک حمله به سمت دروازه ما داشت که شانس آوردیم گل نشد، امروز یکی از بازی‌های خوب تیم ما بود و اگر به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم مقصر من هستم.

الهامی اضافه کرد: در سه هفته باقی مانده می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم، به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص داوری این بازی، خاطرنشان کرد: به کرمانشاهی و همکاران او خسته نباشید می گویم، قضاوت خوبی داشتند، اما سوت‌های مکرر و خطاهایی که می‌شد جلوی حملات کلاسیک ما را گرفت. دفاع کردن یک هنر است، اما گُلر پیکان سرعت بازی را می‌گرفت و با وقت کشی‌ها و سوت‌هایی که زده شد وقت مفید بازی بالای ۳۰ دقیقه نبود که ما را اذیت کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: به ویسی و بازیکنانش تبریک می‌گویم، تیم خوبی دارند جایگاه واقعی آن‌ها این نیست امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

کد خبر 436477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.