نباید نتایج ضعیف ذوب آهن را گردن کسی انداخت!

بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان گفت: نباید نتیجه ضعیف ذوب آهن را گردن شخصی انداخت باید دست در دست هم برای رسیدن ذوب آهن به جایگاه خوب تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ قاسم حدادی فر در پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی سختی را داشتیم و در ابتدا بازی را خوب شروع نکردیم، اما بعد از آن توانستیم سوار بر بازی شویم و مالکیت را بر روی توپ داشته باشیم، اما نتوانستیم توپ را وارد دروازه تیم حریف کنیم و همچنان به دنبال پیروزی هستیم.

وی با بیان اینکه روز به روز شرایط ذوب آهن بدتر می‌شود ادامه داد: شرمنده هواداران و مسئولین هستیم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم از انتهای جدول جدا شویم، زیرا جایگاه حقیقی ذوب آهن اینجا نیست. چندین مسئله باعث شد که تیم ما نتیجه خوبی نگیرد و امیدوارم امسال را به خوبی تمام کنیم.

بازیکن تیم ذوب آهن اضافه کرد: سه امتیاز مقابل ماشین سازی از ما دزدیده شد و حق ذوب آهن ضایع شد، اگر سه امتیاز را از دست نداده بودیم بازیکنان امروز با آرامش بیشتری بازی می‌کردند. ناراحت هستم که تیم ما برای سهمیه بازی نمی‌کند و باید برای بقا در لیگ بازی کنیم.

حدادی فر افزود: محمدی مدیر عامل باشگاه درگیر یک بیماری است و امیدوارم به زودی بهبود یابد. نباید نتیجه ضعیف ذوب آهن را گردن شخصی انداخت باید دست در دست هم برای رسیدن ذوب آهن به جایگاه خوب تلاش کنیم.

کد خبر 436473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.