قربانی اشتباهات داوری می‌شویم!

سرمربی ذوب آهن گفت: تیم ما به دلیل داوری‌های اشتباه امتیازات را از دست می‌دهد، ذوب آهن تیم بزرگی است و قرار نیست داور در هر بازی اشتباهاتی که به ضرر ما است داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ لوکا بوناچیچ در پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نزدیک ۱۶ سال است در ایران مربیگری می‌کنم و در این سال‌ها چنین داوری ضعیفی را ندیدیم که در سه بازی که تیم ما میزبان بود داوری به ضرر ما شد. در طول فعالیتم چنین اتفاقاتی را ندیده ام و امروز شاهد بودیم که بازیکن تیم حریف در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه تیم ما کرد.

وی ادامه داد: امروز ما یک بازیکن اخراجی داشتیم که از نظر من این تصمیم نیز اشتباه بود. تیم ما به دلیل داوری‌های اشتباه امتیازات را از دست می‌دهد، ذوب آهن تیم بزرگی است و قرار نیست داور در هر بازی اشتباهاتی که به ضرر ما است داشته باشد.

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: تیم حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت و جنگنده بازی کرد و به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. از هواداران تیم ذوب آهن نیز تشکر می‌کنم که امروز در مقابل هتل تیم ما را مورد تشویق قرار دادند و حمایت کردند.

بوناچیچ افزود: اگر قرار باشد این تلخی‌ها بعد از بازی وجود داشته باشد تیم ما دچار مشکل خواهد شد. بازیکنان ذوب آهن در نیمه دوم احساس مسئولیت بیشتری کردند و موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم زیرا تیم ما در این بازی محکوم به برد بود و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند.

وی با بیان اینکه داور بهتر است موقعیت‌ها را عادلانه سوت بزند گفت: وضعیت بازیکن مبتلا به کرونا تیم ما بهتر است و امیدوارم به بهبودی برسد در بازی آینده نیز باید برای بازیکن اخراجی تیم به دنبال جایگزین باشیم.

کد خبر 436469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.