ذوب‌آهن ساختار مناسبی دارد

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: کیفیت فردی بازیکنان ذوب آهن بالا است و ساختار مناسبی دارد و جایگاه این تیم در جدول این نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مهدی تار تار پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: شاهد بازی عجیبی بودیم، ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم، اما بعد از گلی که به ثمر رساندیم تیم ما در لاک دفاعی فرو رفت. در نیمه دوم بازی متعادل شد و در یکی از حملاتی که تیم ذوب آهن انجام داد بر روی یک اشتباه تیم ما گل را دریافت کرد.

وی ادامه داد: ذوب آهن با توجه به وضعیت بدی که در جدول داشت احساسی بازی کرد، کیفیت فردی بازیکنان ذوب آهن بالا است و ساختار مناسبی دارد و جایگاه این تیم در جدول این نیست.

سرمربی تیم نفت نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: حیف است ذوب آهن برای سهمیه در لیگ بازی نمی‌کند؛ در ادامه بازی تغییر تاکتیک‌هایی داشتیم و همین باعث شد که بازی را اداره کنیم، زمانی زمانی برای زدن گل برتری نداشتیم و نتیجه مساوی تیز برای ما خوب است.

تار تار با بیان اینکه گل تیم ما آفساید نبود، افزود: گروه آنالیز فیلم گل را برای ما ارسال کرد، با توجه به کار خوب کمک داور این توپ به گل تبدیل شد و از داوری تشکر می‌کنم.

کد خبر 436468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.