تراکتور صفر_ پیکان صفر/ نتیجه‌ای بی‌اثر در جدول

تراکتور و پیکان جمعه _ ۱۰ مرداد ماه، به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به پیروزی احتیاج داشتند، اما بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه_ ۱۰ مرداد ماه_ تیم‌های تراکتور سازی تبریز و پیکان تهران از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم

دیدار تیم‌های تراکتور سازی و پیکان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

تماشاگر: بدون حضور تماشاگر

تراکتور: محمد رشید مظاهری، محمد رضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، احسان حاج صفی، میلاد شیخ فخر الدینی، مهدی نیکدری نژاد، محمدرضا اخباری، رضا اسدی، محمدرضا آزادی، رضا شکاری، علی فتحی، مهدی پیری، علی نجفی، ابوالفضل پور شیخ و حسین علیزاده.

سرمربی: ساکت الهامی.

پیکان: آرام آیراپتیان، سید مهران موسوی، ابراهیم صالحی، آرش قادری، حجت حق وردی، سید محمد ستاری، شهریار مقانلو، محمد ابراهیمی، محمد خدابنده‌لو، علیرضا کوشکی، انیر حسین کریمی، احسان جودگی، میلاد شیخی سلیمانی، ماهان رحمانی، حسین پورامینی، جابر انصاری، علیرضا رضایی، علی دلیر، جلال الدین علی محمدی و علی حمودی.

سرمربی: عبدالله ویسی.

داور: پرضا کرمانشاهی.

کمک داورها: آرمان اسعدی، محمدجواد مداح، محمدباقر پورباقر.

ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر.

گل‌ها: _

کارت زرد:
تراکتور: سعید مهری (دقیقه ۳۷)، ساکت الهامی (دقیقه ۹۰)

پیکان: علیرضا کوشکی (دقیقه ۳۳)، سید مهران موسوی (دقیقه ۳۴)

کارت قرمز:
تراکتور: _

پیکان: عبدالله ویسی (دقیقه ۶۶)

شرح بازی:
در این بازی تراکتور برای کسب سهمیه آسیایی و پیکان برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک پا به میدان گذاشتند. تراکتور اشکان دژاگه را به علت محرومیت در اختیار ندارد. تا دقیقه ۱۵ بازی پایاپای و هجومی از هر دوتیم شاهد هستیم، حملاتی روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما خطری جدی دروازه هیچ یک از تیم‌ها را تهدید نکرد. از دقیقه ۱۹ تراکتور بازی را در دست گرفت که حملات متعددی روی دروازه پیکان شکل گرفته است. تراکتور عملکرد بهتری نسب به حریف دارد و پیکان از دقیقه ۲۵ به بعد نتوانسته به دروازه تراکتور برسد و به دنبال ضد حمله است. داور برای نیمه اول چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که بازی با نتیجه صفر بر صفر در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم این تراکتور است که روی دروازه پیکان حمله می‌کند، دقیقه ۵۱ سعید مهری شوتی خطرناک به سمت دروازه پیکان زد که توپ با برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد و پیکان با یک ضد حمله به دروازه تراکتور رسید توپ محمد خدابنده‌لو هم با برخورد به تیرک دروازه به گل تبدیل نشد. دقیقه ۶۶ عبدالله ویسی سرمربی پیکان با اعتراض متعددی که به داور کرد از بازی اخراج شد، در این دقایق بازی آرام تر پیش می‌رود ولی بازهم این تراکتور است که بازی را در اختیار دارد. مهاجمین تراکتور از موقعیت‌هایی که برای این تیم به وجود می‌آید استفاده نمی‌کنند. پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد، که سرمربی تراکتور به این موضوع اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. درنهایت بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۴: ضربه‌ای آزاد برای پیکان گرفته شد که تمام بازیکنان این تیم در زمین تراکتور حضور داشتند، اما ضربه آخر حجت حق وردی وارد دروازه تراکتور نشد.

دقیقه ۱۹: بازیکنان تراکتور با یک حرکت ترکیبی به دروازه پیکان رسیدند که شوت بازیکن این تیم را آیراپتیان گرفت.

دقیقه ۲۰: در محوطه جریمه پیکان با اشتباه مدافعین این تیم توپ به بازیکنان تراکتور رسید ولی گلی به ثمر نرسید.

دقیقه ۲۲: ارسال احسان حاج‌صفی از کرنر با ضربه سر سلیمی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: پیکان روی توپ ارسالی از کرنر دروازه تراکتور را باز کرد، اما قبل از آن رضا کرمانشاهی خطای مهاجم پیکان روی مدافع تراکتور را گرفته است.

دقیقه ۳۷: پرتاب خطرناک احسان حاج صفی را مدافع پیکان دفع کرد.

دقیقه ۴۸: شهریار مقانلو با عبور از بین مدافعین تراکتور به دروازه این تیم رسید اما رشید مظاهری مانع از گلزنی شد.

دقیقه ۵۱: شوت سرکش سعید مهری با برخورد به تیرک دروازه به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۵۳: پیکان روی یک ضد حمله به دروازه تراکتور رسید و ضربه محمد خدابنده‌لو با برخورد به تیرک دروازه توسط رشید مطاهری جمع شد.

دقیقه ۵۷: امیر حسین کریمی ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که رشید مظاهری با یک حرکت فوق العاده مانع از گلزنی پیکان شد.

دقیقه ۷۰: ساسان انصاری در محوطه جریمه مسعود شجاعی را صاحب توپ کرد اما مدافعین توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۸۴: مسعود شجاعی توپ را روی دروازه پیکان ارسال کرد، خروج بی موقع دروازه‌بان پیکان باعث شد مهاجم تراکتور روبروی دروازه خالی قرار گیرد اما توپ را با اختلاف به بیرون زد.

دقیقه ۸۷: احسان حاج صفی ارسالی روی دروازه پیکان انجام داد و تیموری با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد و گل مردود اعلام شد.

کد خبر 436466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.