ذوب‌آهن ۱ - نفت مسجد سلیمان ۱/توقف گاندوها مقابل شاگردان تارتار

تیم فوتبال ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی جذاب با نتیجه یک بر یک مقابل نفت مسجد سلمان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید، نتیجه‌ای که شاگردان بوناچیچ را همچنان در منطقه خطر سقوط نگه داشت.

هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: -

گل‌ها: حسین ابراهیمی (دقیقه ۲۶) برای نفت مسجد سلیمان، مسعود ابراهیم زاده (دقیقه ۴۶) برای ذوب آهن

اخطار: عماد میر جوان (دقیقه ۴۵)، صادق صادقی (دقیقه ۷۸)

اخراج: محمد نژاد مهدی (دقیقه ۸۷)

ذوب آهن اصفهان: یوسف بهزادی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش (محمدرضا عباسی دقیقه ۴۵)، فرشاد محمدی مهر، دارکو بیدوف (حمید بوحمدان دقیقه ۶۸)، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده، مهدی مهدی پور

سرمربی: لوکا بوناچیچ

نفت مسجد سلیمان: حبیب فر عباسی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (سعید کریمی دقیقه ۴۵)، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، محمدعلی صفا (صادق صادقی دقیقه ۴۵) پیام ملکیان، مهدی زبیدی (احمد الجبوری دقیقه ۸۴)، آرمان قاسمی و عماد میرجوان

سرمربی: مهدی تارتار

داور: اشکان خورشیدی

شرح بازی:

ذوب آهن که با وضعیت جدولی خطرناکی پا به میدان گذاشت، کار را تهاجمی و رو به جلو آغاز کرد و چشم شاگردان تارتار نیز ضد حملاتی بود که غالباً روی حرکات زبیدی ایجاد می‌شد. ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با آنالیز رقبا از یکدیگر و بدون حرکات و موقعیت خاصی پیگیری شد. با وجود نیاز مبرم ذوب آهن به پیروزی با ادامه روند بازی رفته رفته جنوبی‌ها بودند که صاحب توپ و میدان شدند.

با ادامه مالکیت نفت مسجد سلیمان شاگردان تارتار موفق به ایجاد موقعیت‌هایی شدند که نتیجه آن حرکت در عمیق حسین ابراهیمی در صحنه مشکوک به آفساید بود که منجر به گل اول بازی شد، گلی که منجر به مشورت اشکان خورشیدی با کمک‌های خود شد ولی سرانجام این گل از سوی قاضی مسابقه تأیید شد. بعد از گل ابراهیمی گاندوها کمی به خود آمدند و بیشتر صاحب میدان شدند و نفتی‌ها نیز به امید دفاع از گل خود رو به بازی بسته آوردند.

با شروع نیمه دوم و حضور محمدرضا عباسی در ترکیب ذوب آهن ذوب آهن صاحب توپ و میدان شد که نتیجه آن حملات پرتعداد سفیدپوشان و گل مسعود ابراهیم زاده بود. بعد از زدن گل شاگردان بوناچیچ به حملات پرتعداد خود ادامه دادند و نفت مسجد سلیمان نیز بیش از پیش با بازی دفاعی خود در پی کسب حداقل یک امتیاز از اصفهان بود. در دقایق پایانی با وجود اخراج بحث برانگیز مدافع ذوب آهن این تیم به حملات خود ادامه داد ولی با وجود این حملات گاندوها راه به جایی نبردند تا این بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

حسین ابراهیمی (دقیقه ۲۶): حرکت در عمیق حسین ابراهیمی روی حرکت مشکوک به آفساید منجر به تک به تک شدن مهاجم نفت مسجد سلیمان و بهزادی شد که ابراهیمی با بیرون پایی زیبا دروازه ذوب آهن را باز کرد.

مسعود ابراهیم زاده (دقیقه ۴۶): مسعود ابراهیم زاده روی ضربه ریباند احسان پهلوان بعد از حرکات تکنیکی زیبای این بازیکن توانست برای اولین بار در این بازی دروازه فرعباسی را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ضربه سر خطرناک میرجوان روی سر مهدی زبیدی با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: پاس در عمیق خطرناک مهدی پور با خروج به موقع و زیبای فرعباسی همراه بود تا توپ در آغوش این دروازبان قرار بگیرد.

دقیقه ۶۳: ضربه کم قدرت مارکوویچ از درون محوطه جریمه در آغوش حبیب فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه ۶۰: ضربه سر وحید محمدزاده روی کرنر ارسالی از سمت چپ با اختلاف بسیار اندک از بالا دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: سانتر محمدرضا عباسی از سمت راست با ضربه سر وحید محمدزاده همراه بود که ضربه او بعد از برخورد با دفاع نفت مسجد سلیمان راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۹: شوت سرکش صادق صادقی روی ضربه ایستگاهی با واکنش زیبای یوسف بهزادی دفع شد.

اتفاق ویژه: -

بهترین بازیکن زمین: محمدرضا عباسی با حضور و درخشش خود ترکیب ذوب آهن در نیمه دوم نقش مهمی در کسب تساوی ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان داشت.

کد خبر 436462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.