برای پیروزی مقابل استقلال پاداش در نظر گرفته ایم/ در نقش جهان سیستم کنترل مرکزی می‌گذاریم

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: زمانی که سپاهان در چندبازی نتایج خوبی را کسب نکند هواداران با توجه به انتظاراتی که دارند واکنش‌هایی را انجام می‌دهند اما در این میان برخی از صفحه‌های هواداری مجازی سپاهان واکنش‌های عجیبی نشان می‌دهند و به حاشیه‌ها دامن می‌زنند تا تیم وارد حاشیه شود.

سید علی پزشک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مثبت بودن تست کرونا بازیکن سپاهان، اظهار کرد: تست کرونا یکی از بازیکنان سپاهان مثبت شد اما به دلایلی که بازیکن تیم داشت اسم او را اعلام نمی‌کنیم. دفعه گذشته نور افکن و میرزایی خودشان این مسئله را رسانه‌ای کردند، بازیکن مبتلا شده جدید اگر علاقه به رسانه‌ای شدن این موضوع داشته باشد این موضوع را بیان خواهد کرد.

وی ادامه داد: این بازیکن در رده بزرگسالان توپ می‌زند و با توجه به میل شخصی اش می‌تواند این موضوع را رسانه‌ای کند. از طرف باشگاه سپاهان به این بازیکن قول داده شده که اسم او منتشر نشود.

پاداش‌هایی که در نظر گرفته شده سنگین نیست

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: برای بازی مقابل تیم استقلال برای بازیکنان تیم پاداش ویژه ای را در نظر گرفته ایم اما این مبلغ سنگین نیست، باشگاه برای بازی مقابل تراکتور سازی نیز چنین پاداشی را قرار داده بود اما این اتفاق رخ نداد. با توجه به هم امتیاز بودن سپاهان با استقلال این بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

پزشک اضافه کرد: باید به هر بازی مانند یک فینال نگاه کرد زیرا امتیازها در لیگ امسال نزدیک است. بازی مقابل استقلال خارج از خانه است و با این تیم هم امتیاز هستیم و تفاضل گل رتبه‌ها را در جدول مشخص کرده است. برای اینکه به بازیکنان تیم حمایت هیئت مدیره فولاد مبارکه را نشان دهیم برای آن‌ها پاداشی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با زمان بازی جام حذفی مقابل استقلال مشکلی نداریم، گفت: با توجه به اینکه دو بازی پشت سر هم را با استقلال خواهیم داشت یک آمادگی برای تیم ما ایجاد و از شرایط مسابقه خارج نمی‌شود. با توجه به اینکه تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و بازی‌های آسیایی است انتظارات از این تیم زیاد است.

هواداران باید در شرایط سخت از سپاهان حمایت کنند

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: زمانی که سپاهان در چند بازی نتایج خوبی را کسب نکند هواداران با توجه به انتظاراتی که دارند واکنش‌هایی را انجام می‌دهند، اما در این میان برخی از صفحه‌های هواداری مجازی سپاهان واکنش‌های عجیبی نشان می‌دهند و به حاشیه‌ها دامن می‌زنند تا تیم وارد حاشیه شود و نتایج قابل قبولی را کسب نکند. باشگاه سپاهان برای هوادارن واقعی خود احترام قائل است و سعی داریم انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم، کانون هواداران را به عنوان مرجع هواداری باشگاه سپاهان می‌شناسیم. این کانون هواداران قبل از بازی مقابل صنعت نفت حمایت خود را از تیم و کادر فنی اعلام کردند.

پزشک اضافه کرد: برخی از پیج ها که مشخص نیست که هوادار تیم هستند یا خیر. قبل از بازی برای سپاهان حاشیه ایجاد می‌کنند. از هواداران می‌خواهم در این شرایط از سپاهان حمایت کنند تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب و بتوانیم در جام حذفی موفق عمل کنیم. اقدامات اصلاحی را برای فصل بعد در نظر داریم برخی از بازیکنان قراردادهای بلند مدتی دارند و در فصل آینده بازیکنانی به سپاهان اضافه خواهند شد. تیم سپاهان را برای فصل آینده تقویت خواهیم کرد و از هواداران می‌خواهم منتظر قهرمانی سپاهان باشند.

وی در رابطه با انتخاب مدیرعامل برای باشگاه سپاهان، افزود: هیئت مدیره تا کنون برای انتخاب مدیر عامل جلسه‌ای برگزار نکرده و طبق صحبت‌های گذشته مدیر عامل باشگاه را در پایان فصل معرفی خواهیم کرد. نیک‌فر سرپرست باشگاه به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند.

تجهیز ورزشگاه نقش جهان قبل از شروع فصل آینده

سخنگوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تجهیز ورزشگاه نقش جهان بر عهده فولاد مبارکه است اما باشگاه بهره بردار این موضوع است. ورزشگاه تجهیز است و اکنون محوطه سازی و پیشنهاداتی که نیروی انتظامی برای امنیت بهتر ارائه کرده باقی مانده است. احتمال دارد آسفالت پارکینگ،دیوار کشی و روشنایی ورزشگاه نقش جهان تا قبل از شروع فصل آینده تمام شود. سعی داریم یک سیستم کنترل داده مرکزی داشته باشیم تا VAR ،دوربین‌های مداربسته، سیستم روشنایی و بخش صوتی بر روی آن پیاده شود تا هر بخش به صورت جدا از همین کنترل داده استفاده کند.

کد خبر 436419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.