استقلال- سپاهان/ دوئل سرنوشت ساز برای سهمیه آسیایی

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان

شنبه، ۱۱ مردادماه، ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه: آزادی

داور: بیژن حیدری

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- استقلال ۲

پخش زنده: شبکه سه و اصفهان

استقلال به دنبال تثبیت رتبه دوم

استقلال در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که چند روز قبل با پیروزی در دیدار معوقه برابر پارس جنوبی ۴۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر، جایگاه سپاهان را در رتبه دوم جدول گرفت. استقلال که در هفته‌های اخیر عملکرد پر فراز و نشیبی با فرهاد مجیدی داشته است به نظر در فرم خوبی به سر می‌برد و در زمان مناسبی در بازی ۶ امتیازی برابر رقیب مستقیم خود برای کسب سهمیه آسیا قرار می‌گیرد.

استقلال در این فصل با استراماچونی، مربی ایتالیایی خود روزهای خوبی داشت و به نظر با ماندن همان کادر فنی و ادامه روند رو به رشدش قهرمانی این فصل را نصیب خود می‌کرد اما قهر و جدایی استرا و در ادامه عملکرد نه چندان مناسب فرهاد مجیدی، آبی‌ها را از کورس قهرمانی دور کرد و حالا همراه با سپاهان، تراکتور، فولاد و شهرخودرو به دنبال دو سهمیه باقی آسیایی در لیگ برتر هستند.

شاگردان فرهاد مجیدی در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر از تیرماه، هیچ دیدار خانگی را با برد پشت سر نگذاشتند و هر بردی داشته‌اند خارج از خانه بوده، در سوی دیگر نیز سپاهان هفته‌هاست بردی خارج از خانه نداشته و شاید این نکته انگیزه‌ای برای دو تیم برای شکستن طلسمشان باشد.

استقلال در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که بازیکنان غایب این تیم برای دیدار با سپاهان آماده هستند، بازیکنانی مثل محمد دانشگر که به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته شده بود و سیاوش یزدانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود. همچنین گفته می‌شود داریوش شجاعیان نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود می‌تواند برابر سپاهان در لیست استقلال قرار بگیرد. تنها غایبان استقلال برای دیدار با سپاهان مرتضی تبریزی و رضا آذری هستند.

سپاهان بدون قلعه نویی در دوئل ۶ امتیازی

سپاهان هفته گذشته با پیروزی روحیه بخش و ۱۰ نفره برابر صنعت نفت توانست تا حدودی به وضعیت خود سر و سامان بخشد و به رتبه دوم جدول بازگردد هرچند پیروزی استقلال در دیدار معوقه، باعث سقوط یک پله‌ای سپاهان شد. سپاهان که با ۴۵ امتیاز رقابت سختی با استقلال، تراکتور، فولاد و شهر خودرو برای کسب سهمیه دارد به دنبال کسب امتیاز از دیدار خارج از خانه برابر یکی از رقبای مستقیم خود برای کسب سهمیه است.

زردپوشان اصفهان اما سرمربی خود را به دلیل مشکلات جسمانی‌اش در اختیار ندارند و مرد اول روی نیمکت سپاهان میگل تکسیرا، مربی پرتغالی این تیم است که احتمالاً زیر نظر قلعه نویی تیم را هدایت خواهد کرد.

سپاهان در هفته‌های پیش رو برابر رقبای قدری صف آرایی خواهد کرد و بعد از بازی با استقلال باید به مصاف نساجی مازندران، تیم خوب این روزهای لیگ و شهر خودرو، دیگر رقیبش برای کسب سهمیه آسیایی برود.

سپاهان در حالی به مصاف استقلال می‌رود که محرومان این تیم به بزرگترین معضل تیم تبدیل شده است. پس از آنکه سروش رفیعی به دلیل اخراج در بازی با صنعت نفت و رضا میرزایی به دلیل ۳ اخطاره شدن از بازی با استقلال محروم شدند، علی مصلح نیز به دلایل انضباطی از سوی کمیته انضباطی محروم شده است تا دست مربیان سپاهان در دیدار پیش رو بسته‌تر شود.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، محمد کریمی، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

کد خبر 436415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.