پارکینگ شرقی حرم مطهر با سرمایه‌گذاری در فرابورس تکمیل می‌شود

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم گفت: هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای تملک و احداث پارکینگ شرقی حرم مطهر موردنیاز است و برای آن صندوق پروژه تعریف‌شده تا با کمک فرابورس و سرمایه‌های خرد مردم و استفاده از سرمایه‌گذار به‌صورت مستقیم بتوان آن را عملیاتی کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا معرفت با اشاره به اهمیت حضور و جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهری، اظهار کرد: منابع شهرداری و دولتی محدود بوده و نمی‌توان تنها با این منابع شهر توسعه یابد که نیاز بوده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری وارد این حوزه شوند.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه بدنه محور پیامبر اعظم (ص) در حال شکل‌گیری است و از قسمت میدان امامزاده احمد قاسم (ع) تا فردوسی زمینی برای واگذاری نداریم، عنوان کرد: تمامی قراردادها در این محدوده منعقدشده و امسال ساختمان‌هایی احداث می‌شود و آینده بسیار خوبی از نظر رشد اقتصادی در انتظار بلوار پیامبر اعظم (ص) است.

معرفت با تأکید بر اینکه شهربازی ۷۲ تن یکی از پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری است که چند سالی به دلیل مشکلات با بهره‌بردار و مالک تعطیل بود و در سنوات گذشته در جذب سرمایه‌گذار تلاش شد اما به نتیجه نرسید، افزود: به همین دلیل پروژه به چند فاز تقسیم شد تا سرمایه‌گذاری سبک‌تر شود، هم‌اکنون نیز اداره طراحی شهرداری مشغول طراحی این پروژه در چند فاز است تا به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های بسیار مهم سرمایه‌گذاری، احداث پارکینگ شرقی حرم مطهر است که بیش از ده سال رهاشده و کار جدیدی روی آن انجام نگرفته است و با کمک شهرداری و ورود بخش خصوصی به‌زودی عملیات آن انجام می‌شود.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم اضافه کرد: یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای تملک و احداث پارکینگ شرقی حرم مطهر موردنیاز است و برای آن صندوق پروژه تعریف‌شده تا با کمک فرا بورس و همچنین سرمایه‌های خرد مردم و استفاده از سرمایه‌گذار به‌صورت مستقیم بتوان آن را عملیاتی کرد.

کد خبر 436387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.