اجرای ۸۰ درصد از طرح هدایت آب‌های سطحی در پره‌سر

شهردار پره سر گفت: طرح ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی در ۸۰ درصد از معابر شهری پره سر اجرا شده است.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال گذشته برای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی ۳۸۰ متر طول لوله‌گذاری و ۱۴۰ متر طول کانال روباز در خیابان‌های جانبازان، شهید چمران، پشت سپاه، شیخ محله، شهید شکوری، کوی شفا رود، شهید نظری و خیابان منشعب از خیابان شافعی در شهر پره سر اجرا شده است.

وی افزود: برای هدایت آب‌های سطحی خیابان منشعب از شافعی و شهید نظری نهر روباز انجام و دو ناحیه از خیابان جانبازان، پشت سپاه و دو ناحیه از شیخ محله، کوی شفا رود و شهید چمران لوله گذاری و خیابان شهید شکوری با استفاده آهن سرپوشیده انجام شده است.

شهردار پره‌سر عنوان کرد: در این طرح نهر بزرگ "حمزه دغن" با استفاده از اعتبارات استانی در دو مرحله کف سازی و دیواره‌سازی شده است.

شهابی افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون در ۸۰ درصد معابری شهری پره سر طرح هدایت آب‌های سطحی انجام و بیش از چهار میلیارد ریال برای آن هزینه صرف شده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با کمترین بارندگی بسیاری از معابر پره سر دچار آبگرفتگی می‌شد، اما در حال حاضر این معضل در بسیار از نقاط شهر مرتفع شده و شهروندان در هنگام بارندگی برای تردد با مشکلی مواجه نیستند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 436384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.