جسد نوجوان ۱۵ ساله شفتی پیدا شد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۵ ساله غرق شده، در رودخانه روستای چوبر شهرستان شفت خبر داد.

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیم غواصی سازمان آتش نشان رشت متشکل از پنج آتش نشان غواص ظهر روز گذشته هشت مردادماه برای یافتن جسد نوجوان ۱۵ ساله به محل حادثه در روستای چوبر شهرستان شفت اعزام شدند.

وی افزود: این نوجوان ۱۵ ساله همراه با دوستان خود برای شنا به داخل کانال آب کشاورزی رفته بود که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد و غوص زنی چهار ساعته آتش نشانان برای پیدا کردن او به دلیل شدت جریان آب بی نتیجه ماند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عنوان کرد: صبح امروز با توجه به بستن ورودی آب، متأسفانه جسد بی جان این نوجوان توسط اهالی پیدا و به خانواده‌اش تحویل داده شد.

وی به همه شهروندان و خانواده‌ها توصیه کرد: مراقب کودکان و نوجوانان خود باشند و از شنا کردن در کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدهای مخزنی پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 436373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.