لوکا بوناچیچ: در بازی با نفت محکوم به برد هستیم

سرمربی ذوب آهن گفت: در این بازی محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ لوکا بوناچیچ در نشست قبل بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در این بازی محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم، در بازی‌های اخیر نمایش خوبی را داشتیم، اما نتایج قابل قبولی کسب نکردیم باید اتفاقات گذشته را فراموش کنیم و فقط به فکر پیروزی در بازی فردا باشیم.

وی ادامه داد: در بازی فردا چند بازیکنی که به کرونا مبتلا شده اند را در اختیار نداریم، هادی محمدی را به دلیل گرفتن کارت قرمز در بازی قبل از دست داده ایم باید بازیکنان جایگزین جای خالی آن‌ها را پر کنند تا بتوانیم در این بازی نتیجه خوبی را کسب کنیم و من باور دارم که می‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: تمام تیم‌هایی که قرار است با آن‌ها بازی کنیم را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم مقابل تیم حریف پر قدرت ظاهر شویم. برخی اتفاقات داخل زمین باعث شده که نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

بوناچیچ افزود: تیم مسجد سلیمان مهاجمان قدرتمندی را دارد و قرار است دوش به دوش تیم ما برای برد در این بازی بجنگند گرفتن این سه امتیاز برای ذوب آهن حیاتی است، امیدوارم بخت با تیم ما یار باشد تا به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم و پیروز این بازی سخت شویم.

کد خبر 436369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.