تارتار: بازی سختی را مقابل ذوب آهن خواهیم داشت

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی را مقابل ذوب آهن خواهیم داشت زیرا ذوب آهن در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست نیاورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ مهدی تارتار در نشست قبل از بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی سختی را مقابل ذوب آهن خواهیم داشت زیرا ذوب آهن در چند هفته اخیر نتایج خوبی به دست نیاورده است و این امر آن‌ها را محکوم به پیروزی کرده است و این موضوع کار تیم نفت مسجد سلیمان را به شدت سخت می‌کند.

وی افزود: برای مقابله با تیم حریف برنامه و طرح‌هایی داریم و سعی خواهیم کرد از تاکتیک‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تیم ما انگیزه خوبی دارد و در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده ایم با توجه به اینکه هر دو تیم در بازی روی زمین مهارت بالایی دارند و کیفیت زمین بازی این اجازه را به هر دوتیم می‌دهد تا این کار را به بهترین شکل انجام دهند.

وی افزود: شاهد بازی زیبایی خواهیم بود و امیدواریم هر تیمی که حق بردن در این مسابقه را دارد پیروز از میدان خارج شود، محروم و مصدوم در بازی فردا نداریم، اما چند بازیکن تیم ما مبتلا به ویروس کرونا شدند که امیدواریم به بهبودی برسند.

تار تار اضافه کرد: باشگاه ذوب آهن توانمند است و مدیریت خوبی دارد، بازیکنان این تیم از پتانسیل بالایی برخورد هستند و جایگاهی که اکنون در آن قرار گرفتند شایسته نام ذوب آهن نیست.

کد خبر 436367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.