تعلیق یک هفته‌ای اجرای طرح ترافیک در تهران

پیشنهاد ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعلیق طرح ترافیک تهران امروز، پنجشنبه از سوی کمیته اجتماعی - امنیتی ستاد ملی مطرح و با آن به مدت یک هفته موافقت شد.

به گزارش ایمنا، پیش از این نیز مدیریت شهری پایتخت به عنوان متولی اجرای طرح ترافیک اعلام کرده بود که در خصوص لغو طرح ترافیک تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و مدیران شهری تهران ضمن تأیید لغو یک هفته‌ای طرح ترافیک تهران، بر اجرای مصوبه‌های ستاد ملی تاکید کردند.

به طور معمول دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی بود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک، بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته بود و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 436364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.